<span;>Beste mensen,
Beste mensen, Weet iemand hoe je de afstandsbediening van de Humax 5200c open kunt krijgen? Ik wil de contacten graag schoonmaken want hij reageert slecht.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bert, bedankt. Ik ben ook zo bezig geweest maar ik hoopte dat er een andere manier was. Ik durf niet zover te gaan als in de video's want ze slopen hem zowat maar ik blijf het proberen, bedankt.
Succes, en als het niet lukt ze zijn nog steeds leverbaar. (origineel)
Ik had ook geen zin in gepruts , heb deze gekocht. Doet het prima, alleen het 'oogje' lijkt me kwetsbaar als ie ongelukkig valt. Zie foto's bij review.
https://www.amazon.nl/dp/B098QG9XTX?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details#customerReviews
Het is uiteindelijk gelukt al zijn er wel een paar tandjes afgebroken. Goed om te weten dat ze nog te koop zijn, bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.