1
Vraag
2
Reageer en help mee
Klantnumm3r

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening Beoremote One koppelen aan MediaBox next

Zojuist heb ik de MediaBox Next ontvangen en geïnstalleerd met de bijgeleverde afstandsbediening. Echter wil ik mijn Beo Remote One koppelen aan de MediaBox zodat ik alles met die afstandsbediening kan regelen. Helaas lukt dit niet behalve het geluid harder en zachter zetten lukt. 

Weet iemand hoe ik de Beo Remote One afstandsbediening moet koppelen aan de MediaBox Next?

6 Reacties 6
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8524Posts
  • 545Oplossingen
  • 1962Likes

helaas is dat met de Humax next en next mini niet mogelijk

alleen met de Arris next is dat mogelijk maar die is helaas niet leverbaar.

Visser_
Expert
Expert
  • 1699Posts
  • 53Oplossingen
  • 628Likes

@anoniemforum  schreef:

alleen met de Arris next is dat mogelijk maar die is helaas niet leverbaar.

Helemaal niet meer?

Die dingen moet je toch inleveren zodat ze gerefurbished en vervolgens opnieuw uitgegeven worden?

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8524Posts
  • 545Oplossingen
  • 1962Likes

@Visser_ 

momenteel niet leverbaar maar zou idd kunnen dat de Arris in toekomst weer wel leverbaar is of op verzoek.

bij het opzeggen/beëindigen van het abonnement en of next extra moet de next idd retour.

zover ik weet lever Ziggo aan klanten alleen nexten die nieuwe in doos zitten nog helemaal in folie. natuurlijk kan het dat de next tijdens refurbished weer netjes in folie verpakt wordt.

wewanl
Expert
Expert
  • 1244Posts
  • 13Oplossingen
  • 390Likes

Hoe komt het dat alleen de Arris Next bedienbaar is met een andere afstandsbediening? De commando’s zijn toch gelijk.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8524Posts
  • 545Oplossingen
  • 1962Likes

de Arris IR ondersteund

Visser_
Expert
Expert
  • 1699Posts
  • 53Oplossingen
  • 628Likes

Ah ok.

Ik hoop dat ze de Arris wel weer uit gaan leveren, de Humax heeft toch wel wat tekortkomingen.

Ik vermoed dat Ziggo nieuwe bovenkanten op de boxen zet, omdat ze dat ook bij de XL deden/doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic