1
Vraag
2
Reacties
Klantnumm3r

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afstandsbediening Beoremote One koppelen aan MediaBox next

Zojuist heb ik de MediaBox Next ontvangen en geïnstalleerd met de bijgeleverde afstandsbediening. Echter wil ik mijn Beo Remote One koppelen aan de MediaBox zodat ik alles met die afstandsbediening kan regelen. Helaas lukt dit niet behalve het geluid harder en zachter zetten lukt. 

Weet iemand hoe ik de Beo Remote One afstandsbediening moet koppelen aan de MediaBox Next?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Joeri999 ,

Ik vermoed via IR.

De Arris next heeft IR en RF, de Humax Next IR en bluetooth.Maar die bluetooth van de humax zal niet werken met de beoremote denk ik.

Bekijk in context

11 Reacties 11
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

helaas is dat met de Humax next en next mini niet mogelijk

 

alleen met de Arris next is dat mogelijk maar die is helaas niet leverbaar.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@anoniemforum  schreef:

 

alleen met de Arris next is dat mogelijk maar die is helaas niet leverbaar.


Helemaal niet meer?

Die dingen moet je toch inleveren zodat ze gerefurbished en vervolgens opnieuw uitgegeven worden?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

@Verwijderd account 

momenteel niet leverbaar maar zou idd kunnen dat de Arris in toekomst weer wel leverbaar is of op verzoek.

 

bij het opzeggen/beëindigen van het abonnement en of next extra moet de next idd retour.

zover ik weet lever Ziggo aan klanten alleen nexten die nieuwe in doos zitten nog helemaal in folie. natuurlijk kan het dat de next tijdens refurbished weer netjes in folie verpakt wordt.

 

wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Hoe komt het dat alleen de Arris Next bedienbaar is met een andere afstandsbediening? De commando’s zijn toch gelijk.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

de Arris IR ondersteund

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ah ok.

Ik hoop dat ze de Arris wel weer uit gaan leveren, de Humax heeft toch wel wat tekortkomingen.

Ik vermoed dat Ziggo nieuwe bovenkanten op de boxen zet, omdat ze dat ook bij de XL deden/doen.

Joeri999

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik reageer even op deze oude thread.

 

Ik heb een Mediabox Next van Arris en (morgen) een Beoremote One. Ik zie in de instellingen van de Arris nergens een functie om een afstandsbediening te koppelen. Maar is het dus zeker dat de BR One met de Arris werkt?

 

Dank 🙂

Verwijderd account
Niet van toepassing

Wat ik lees wel @Joeri999 

Inmiddels is het trouwens bekend dat de Humax ook IR met dezelfde commando's heeft, dus het zou met die versie ook moeten werken.

Joeri999

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou, fingers crossed dan maar! Hij lijkt een dagje later te komen (wachten... bah), maar zodra ik de BeoRemote heb zal ik hier mijn ervaringen rapporteren.

Joeri999

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou, afstandsbediening is binnen. En het doel waarvoor ik hem had (muziek) werkt perfect.

 

Maar de bonus, koppelen aan de Mediabox Next, nee, dat is nog niet gelukt. En ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe het zou moeten. Via Bluetooth? Dat denk ik niet, volgens mij heeft de Mediabox Next geen Bluetooth.

 

En via IR? Daar lijkt het ook niet op, ik geloof niet dat de Beoremote One de taal van de Mediabox Next spreekt. Wellicht via een PUC verbonden aan een B&O TV, maar die heb ik niet ;-).

 

Nou ja, als er iemand is die het zelf voor elkaar heeft gekregen zonder PUC, lees ik het graag!

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Joeri999 ,

Ik vermoed via IR.

De Arris next heeft IR en RF, de Humax Next IR en bluetooth.Maar die bluetooth van de humax zal niet werken met de beoremote denk ik.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic