MartienLaarbeek

Level 4
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Afstandsbedieding mediabox next + Salora Milkyway

Al jarenlang ben ik prima tevreden over Ziggo en sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Salora Milkyway tv die ook zeer naar wens is maar ik vind het nogal lastig om telkens naar een andere afstandsbediening te moeten grijpen.  Ik kan eigenlijk ook nergens goede info erover vinden. Als het niet peperduur is ben ik best bereid een afzonderlijke afstandsbediening aan te schaffen waar ik beide apparaten in kan programmeren. Maar misschien zijn er mogelijkheden met die Ziggo afstandsbediening nog het een en ander af te stellen?  (De vraag moet misschien aan Salora gesteld worden en niet aan ziggo maar daar kom ik dan wel achter  🙂  ) 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik las ergens: Kies eens Andere TV en iemand anders ging een tijdje door met zoeken binnen de Salora en uiteindelijk lukte het te koppelen.

Bekijk in context

MartienLaarbeek
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Na nog wat overleg met een vriend van me bleek het allemaal toch wat eenvoudiger dan ik dacht: vanuit de Salora-afstandsbediening zijn er diverse opties waarmee je makkelijk kunt switchen naar live tv-kijken en terug naar de andere extra functies zoals Youtube. De beheerder kan wat mij betreft dit topic gerust als opgelost of gesloten markeren of zelfs verwijderen als het voor anderen niet relevant blijkt, in elk geval zeer veel dank voor de input!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik las ergens: Kies eens Andere TV en iemand anders ging een tijdje door met zoeken binnen de Salora en uiteindelijk lukte het te koppelen.

MartienLaarbeek
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Dank , zeer de moeite waard  - eigenlijk niet bij stilgestaan om eens gewoon wat andere types te proberen 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Andere TV was uit een ouder topic, ik zie die niet meer ertussen staan.

MartienLaarbeek
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Niettemin de moeite van het proberen waard , toch bedankt en ga dat zeker proberen... morgen want het wordt bedtijd nu  🙂  

 

MartienLaarbeek
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Al diverse versies geprobeerd van de Salora tv, helaas zonder resultaat. Mocht er iemand nog een verdere tip hebben - maar ik snap dat het natuurlijk erg specifiek is voor dit type tv en heb ook bij  Salora een vraag geplaatst -  dan houd ik me uiteraard aanbevolen.  

MartienLaarbeek
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Na nog wat overleg met een vriend van me bleek het allemaal toch wat eenvoudiger dan ik dacht: vanuit de Salora-afstandsbediening zijn er diverse opties waarmee je makkelijk kunt switchen naar live tv-kijken en terug naar de andere extra functies zoals Youtube. De beheerder kan wat mij betreft dit topic gerust als opgelost of gesloten markeren of zelfs verwijderen als het voor anderen niet relevant blijkt, in elk geval zeer veel dank voor de input!

Uitgelicht topic