1
Vraag
2
Reageer en help mee
porto21

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandbediening koppelen aan LG soundbar

Wie kan mij helpen om mijn afstandbediening van de nextbox te koppelen aan mijn LG soundbar, type DSN4.

Voorheen Sonny gehad en geen probleem maar nu een LG zegt hij steeds bij koppelen dat er mogelijk een oud apparaat is maar de oude Sony prima, mijn nieuwe LG lukt het niet.

Wie o wie heeft voor mij de oplossing.

Alvast bedankt 

Rob

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21890Posts
  • 993Oplossingen
  • 6856Likes

Afstandsbediening koppelen aan de soundbar zal niet gaan van de Media Box Next.

Als je de Soundbar met een optische kabel naar de TV doet en je zet de Geluidsinstelling op Audio uitgang op Optisch

dan zal je LG Soundbar alle apparaten voorzien van de LG Soundbar.

Je kan hem ook aan de Next koppelen de Soundbar maar dan werkt hij alleen via de Next en TV

Ik heb mijn LG SH2 Soudbar via Optische kabel aan de TV gekoppeld en de Next/Blueray/DVD Recorder komen alle via de Soundbar.

porto21
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thx Dave, was er al bang voor dat de next het niet koppelt heb nu via de tv, maar dan zit er een vertraging in.

Zal er mee leren omgaan maar nogmaals thx.

Rob

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21890Posts
  • 993Oplossingen
  • 6856Likes

Kan zijn dat de code niet bekend is, ik heb het wel als ik de Soundbar met mijn soundbar afstandbediening regel, dan gaat mijn LG BlueRay aan, dat hindert af en toe. Enige wat ik kan doen is even een navraag doen en misschien weet @Alex een oplossing. Ik ga nog even kijken of ik iets kan vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic