1
Vraag
2
Reacties
Matadoras

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandbediening Mediabox Next hapert in opname menu

Hallo,

Mijn afstandsbediening gaat bij  ‘mijn opnames’ niet meer naar beneden. De optie naar rechts om een opname te verwijderen doet het wel. En voor de rest doet de naar beneden knop het ook gewoon, maar alleen niet bij mijn opnames.  Weet iemand waar dit aan kan liggen? Het is sinds een weekje zo. 
 

Groetjes, 

Matadoras 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Matadoras 

Ik begrijp hieruit dat je de mediabox Next al langer in gebruik hebt maar sinds kort de drop down in het Opname menu niet werkt.
Wil je alle batterijen eens verwijderen uit de afstandbediening en na 2 minuten weer terug plaatsen? Koppel de afstandsbediening daarna opnieuw aan de Next box door de 0 en TV knop 10 seconden tegelijkertijd in te drukken.
Laat je weten of het heeft geholpen?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Matadoras 

Ik begrijp hieruit dat je de mediabox Next al langer in gebruik hebt maar sinds kort de drop down in het Opname menu niet werkt.
Wil je alle batterijen eens verwijderen uit de afstandbediening en na 2 minuten weer terug plaatsen? Koppel de afstandsbediening daarna opnieuw aan de Next box door de 0 en TV knop 10 seconden tegelijkertijd in te drukken.
Laat je weten of het heeft geholpen?

Ben-H

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb hetzelfde probleem maar de voorgestelde oplossing werkt niet bij mij. Heeft iemand hier een (betere/werkende) oplossing voor? Al vast dank. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijke oplossingen:

1e mogelijkheid: De next 30 seconden van de stroom.

2e mogelijkheid: De afstandsbediening meer dan een uur zonder batterijen, het makkelijkst is een nachtje de batterijen eruit.

Ben-H

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert.
De eerste oplossing die je voorstelde werkte al.
Super bedankt. 

Carel0180

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oplossing batterijen uit afstand bediening + TV + 0 werkte wel. Echter wel extra stap 5 seconden knop op mediabox indrukken nodig gehad omdat afstand bediening niet wilde koppelen met de mediabox. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic