Goedemiddag allemaal , mijn afstandbedienig van mediabox next heeft een leeg gelopen batterij gehad waardoor deze niet meer goed werkt , heb de AB wel schoongemaakt maar denk dat contacten binnenin
gecorrideerd zijn . Dit is erg irritant , blijf maar drukken op die knopjes 🤬.
Heeft iemand een idee waar ik een zelfde kan kopen (compatible ) of is er een mogelijkheid van omruilen bij Ziggo ? Mvg. Anton59
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Anton59 ,
Die kan je hier bestellen: https://www.ziggo.nl/shop/checkout/stepOne;slsessionid=frontend-nlb2c-main-2_130_0_war_11sdv0z2tqy29...
Dat kost je niks:)En je mag de oude houden:)
vraag me af welke je krijgt via die link aangezien de humax next en mini niet met de "oude" voice ab overweg kunnen en geleverd worden met een kleinere zonder lampjes in de toetsen (en maar 2 batterijen ipv 4)
Hoi @Gio2903 ,
Daar zat ik inderdaad ook even aan te twijfelen, maar de voice afstandsbediening zonder bluetooth word helemaal niet meer geleverd volgens mij.
ah dat zou wel kunnen, dus als ik het goed begrijp:
AB v1 (de grote) werkt met xl, next arris
AB v2 (de kleine) werkt met xl, next arris/humax en mini?
Correct😃
@Verwijderd account De link werkt niet, heb je een andere?
Hierbij wil ik iedereen zeer hartelijk bedanken voor hun hulp , het is inmiddels
Gelukt en heb een nieuwe inmiddels zeer snel in de brievenbus gehad top ziggo !! En iedereen nogmaals dank.
Top!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.