Dirk1971
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afspraak monteur annuleren

Mijn schoonouders hadden een E48 en een E52 op hun Samsung ontvanger.

Nadat ik zonder succes de nodige controles uitgevoerd had, hebben we een afspraak met een monteur ingepland. 

Hierna heb ik voor de zekerheid nog een andere ontvanger geprobeerd, ook zonder succes.

Echter, na het opnieuw aansluiten van de oude ontvanger, was er weer volop signaal.

Nu is mijn vraag; kan ik via dit forum de afspraak met de monteur annuleren, of kan ik beter morgen even bellen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4106Reacties
  • 396Oplossingen
  • 843Likes

Hey @Drik1971, 

Welkom! Wat lief dat je een bericht stuurt voor jouw schoonouders. Is het intussen al gelukt? Ik had al even gekeken maar ik vind geen klant op de ingevulde gegevens bij jouw profiel. Als ik de monteursafspraak nog voor je kan annuleren, voeg dan gerust de postcode en het huisnummer van jouw schoonouders toe op deze pagina en laat het hier weten zodra dit is gedaan. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45118Reacties
  • 2676Oplossingen
  • 9750Likes

Als je schoonouders een Mijn Ziggo account hebben, kunnen zij daarin de monteursafspraak annuleren onder Monteursafspraken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Dirk1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Deze mensen zijn bijna 80 en hebben geen Mijn Ziggo account.

Ik bel morgen wel even.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4106Reacties
  • 396Oplossingen
  • 843Likes

Hey @Drik1971, 

Welkom! Wat lief dat je een bericht stuurt voor jouw schoonouders. Is het intussen al gelukt? Ik had al even gekeken maar ik vind geen klant op de ingevulde gegevens bij jouw profiel. Als ik de monteursafspraak nog voor je kan annuleren, voeg dan gerust de postcode en het huisnummer van jouw schoonouders toe op deze pagina en laat het hier weten zodra dit is gedaan. 

Bekijk in context

Dirk1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het was erg eenvoudig om telefonisch te annuleren.

Bedankt voor de reakties!

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4106Reacties
  • 396Oplossingen
  • 843Likes

Super om te lezen @Dirk1971! Dankjewel voor de terugkoppeling en geniet van de mooie dag. 

Uitgelicht topic