1
Vraag
2
Reageer en help mee
RemGGo

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afspelen hervatten na PAUZE? Direct alle andere info uit beeld!

Dit onderwerp heb ik al eerder genoemd en ik zag dat er ook andere redenen zijn om dit probleem aan te pakken: overbodige informatie die 5 seconden in beeld blijft bij het hervatten van het kijken na pauze!

 

Ondertitels, namen in beeld, andere belangrijke informatie in beeld..... Het is allemaal niet te zien in de eerste 5 seconden nadat je een programma weer hervat, nadat je het even op pauze hebt gezet. Een dikke balk waarin staat dat het programma weer is hervat beslaat gedurende 5 seconden een groot deel van de onderkant van het beeld. Als je die informatie toch wilt zien, moet je steeds eerst terugspoelen en dan op play drukken om zo niks te missen. En dat terwijl er helemaal geen aanvullende informatie nodig is. Na het drukken op START zie en hoor je dat het programma weer is hervat. Alle andere informatie kan dus direct uit beeld!  Ik vraag me af waarom dit nog steeds niet is aangepakt en/of aangepast. Iedereen die ik bij Ziggo spreek is het er steeds volledig mee eens, maar er verandert niks.
Naar mijn idee hoeft dit niet eens een functie te zijn die de gebruiker zelf kan instellen, aangezien ik me niet kan voorstellen dat iemand het leuk vind om de eerste 5 seconden van het programma niet volledig te kunnen zien.

Uitgelicht
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Reacties
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @RemGGo, ik lees dat je een aantal verbeterpunten voor ons hebt! Dit is zeker iets wat we serieus nemen. Alle tips en feedback nemen we mee, ik kan alleen geen belofte doen over hoe snel dit is aangepast/opgelost. We hopen dat we je op den duur kunnen verblijden met een menu dat direct verdwijnt! 

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik kan eens navraag doen bij een Ziggo medewerker waarom dit niet is gedaan en dat ie er op terug komt.

 

Zal het voorleggen zo gauw er meer nieuws is kom ik er voor je op terug.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @RemGGo, ik lees dat je een aantal verbeterpunten voor ons hebt! Dit is zeker iets wat we serieus nemen. Alle tips en feedback nemen we mee, ik kan alleen geen belofte doen over hoe snel dit is aangepast/opgelost. We hopen dat we je op den duur kunnen verblijden met een menu dat direct verdwijnt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic