Goedendag Allen,
Sinds kort hebben wij een probleem met onze ziggo box (thans ga ik van uit) en we krijgen het niet voor elkaar dit op te lossen, allicht dat u ons verder zou kunnen helpen.
Wanneer wij een programma terug kijken op replay tv (onderdeel van ziggo) dan blijft de afspeelbalk staan op het beeld. Pijltje terug drukken (boven de volume knoppen op de ab) werkt niet om dit probleem op te lossen. Tevens blijft er een zwart vak staan, links boven de afspeelbalk met een slot erin. Mijn automatische gedachte ging uit naar een programma waar een kinders lot op zat maar dit lijkt ons niet logisch aangezien wij zoiets nog nooit hebben ingesteld.
Alle hulp zou welkom zijn!
Groet,
Roosje.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De box al eens een 5 minuten spanningsloos gemaakt?
Anders fabrieksinstelling proberen. Opnames en meeste instellingen blijven behouden, alleen opnieuw inloggen op apps.
Die heb ik nog niet gezien hier op het forum, dat is iets vreemds.
Heb je de mediabox al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Geen resultaat. dan de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, alleen even eigen instellingen in beeld en geluid nalopen en opnieuw inloggen in de apps, als je die gebruikt.
Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator meekijken en de nodige stappen zetten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De box al eens een 5 minuten spanningsloos gemaakt?
Anders fabrieksinstelling proberen. Opnames en meeste instellingen blijven behouden, alleen opnieuw inloggen op apps.
Die heb ik nog niet gezien hier op het forum, dat is iets vreemds.
Heb je de mediabox al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Geen resultaat. dan de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, alleen even eigen instellingen in beeld en geluid nalopen en opnieuw inloggen in de apps, als je die gebruikt.
Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator meekijken en de nodige stappen zetten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Ik heb hetzelfde sinds gisteren. De mediabox Next
Goedendag Jos,
Hartelijk dank voor uw reactie 'tevens een ieder wie zijn best heeft gedaan om mee te denken). Nadat het stroom van de mediabox afgehaald was, was het probleem inderdaad opgelost. Thans is het vreemd dat dit überhaupt gebeurd is zonder dat we weten wat nou de oorzaak was. Allicht moest de Electronica even nadenken.
Nogmaals bedankt voor ieder's reactie!
Bij mij werkte het pas weer nadat ik de mediabox terug had gezet op fabrieksinstellingen.
Ik heb hetzelfde probleem , maar dan op de PC. Heeft vroeger prima gewerkt. Ook alle andere streaming diensten werken prima. Alleen Ziggo GO heeft die erg vervelende afspeelbalk in beeld. Help ajb!
Henk
@hws ik snap dat zo'n balk in beeld natuurlijk erg vervelend is. Ik ben eens gaan kijken via Chrome en zie daar (middels live tv en Replay TV) geen balk in beeld staan. Deze komt even in beeld, maar verdwijnt al vrij snel.
Heb je dit op meer browsers?
Hallo Jacob,
Ik had inmiddels contact gehad met de service desk van Ziggo en daar kreeg ik van de medewerker de suggestie om het eens met een andere browser te proberen. Ik gebruik Firefox en dat gaat altijd prima, tot nu dus.
Ik heb het geprobeerd met Edge en dat ging inderdaad goed. Daarmee had ik weer een ander probleem, maar dat had niets met Ziggo-Go te maken. Inmiddels werkt het weer prima met Firefox, dus wat mij betreft kun je de zijsprong naar de browser afsluiten.
Bedankt voor het meedenken.
Groet, Henk
@hws helemaal goed. Fijn dat je toch weer wat stappen verder bent gekomen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.