1
Vraag
2
Reacties
Roosje01

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afspeelbalk blijft in beeld

Goedendag Allen, 

 

Sinds kort hebben wij een probleem met onze ziggo box (thans ga ik van uit) en we krijgen het niet voor elkaar dit op te lossen, allicht dat u ons verder zou kunnen helpen.

 

Wanneer wij een programma terug kijken op replay tv (onderdeel van ziggo) dan blijft de afspeelbalk staan op het beeld. Pijltje terug drukken (boven de volume knoppen op de ab) werkt niet om dit probleem op te lossen. Tevens blijft er een zwart vak staan, links boven de afspeelbalk met een slot erin. Mijn automatische gedachte ging uit naar een programma waar een kinders lot op zat maar dit lijkt ons niet logisch aangezien wij zoiets nog nooit hebben ingesteld.

 

Alle hulp zou welkom zijn!

 

Groet,

 

Roosje. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De box al eens een 5 minuten spanningsloos gemaakt?

 

Anders fabrieksinstelling proberen. Opnames en meeste instellingen blijven behouden, alleen opnieuw inloggen op apps.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die heb ik nog niet gezien hier op het forum, dat is iets vreemds.

Heb je de mediabox al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat. dan de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, alleen even eigen instellingen in beeld en geluid nalopen en opnieuw inloggen in de apps, als je die gebruikt.

Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator meekijken en de nodige stappen zetten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De box al eens een 5 minuten spanningsloos gemaakt?

 

Anders fabrieksinstelling proberen. Opnames en meeste instellingen blijven behouden, alleen opnieuw inloggen op apps.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die heb ik nog niet gezien hier op het forum, dat is iets vreemds.

Heb je de mediabox al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat. dan de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, alleen even eigen instellingen in beeld en geluid nalopen en opnieuw inloggen in de apps, als je die gebruikt.

Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator meekijken en de nodige stappen zetten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Plenter

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde sinds gisteren. De mediabox Next

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@Roosje01 en @Pieter welkom op de Ziggo Community. @Bert en @Steefb goed dat jullie hier gelijk inhaken. Dit probleem is ons ook niet bekend namelijk. 
Hoe gaat het na de 1e tip herstarten van de mediabox?  We horen het graag!

Roosje01
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedendag Jos,

 

Hartelijk dank voor uw reactie 'tevens een ieder wie zijn best heeft gedaan om mee te denken). Nadat het stroom van de mediabox afgehaald was, was het probleem inderdaad opgelost. Thans is het vreemd dat dit überhaupt gebeurd is zonder dat we weten wat nou de oorzaak was. Allicht moest de Electronica even nadenken.

 

Nogmaals bedankt voor ieder's reactie! 

Plenter

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werkte het pas weer nadat ik de mediabox terug had gezet op fabrieksinstellingen. 

hws

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hetzelfde probleem , maar dan op de PC. Heeft vroeger prima gewerkt. Ook alle andere streaming diensten werken prima. Alleen Ziggo GO heeft die erg vervelende afspeelbalk in beeld. Help ajb!

Henk

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@hws ik snap dat zo'n balk in beeld natuurlijk erg vervelend is. Ik ben eens gaan kijken via Chrome en zie daar (middels live tv en Replay TV) geen balk in beeld staan. Deze komt even in beeld, maar verdwijnt al vrij snel.

Heb je dit op meer browsers? 

hws

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Jacob,

 

Ik had inmiddels contact gehad met de service desk van Ziggo en daar kreeg ik van de medewerker de suggestie om het eens met een andere browser te proberen. Ik gebruik Firefox en dat gaat altijd prima, tot nu dus.

Ik heb het geprobeerd met Edge en dat ging inderdaad goed. Daarmee had ik weer een ander probleem, maar dat had niets met Ziggo-Go te maken. Inmiddels werkt het weer prima met Firefox, dus wat mij betreft kun je de zijsprong naar de browser afsluiten.

Bedankt voor het meedenken.

Groet, Henk

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@hws helemaal goed. Fijn dat je toch weer wat stappen verder bent gekomen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic