Ik had de serie True detectives opgenomen op Canvas in juli. Nu blijken de laatste 2 afleveringen niet opgenomen te zijn. Erg balen natuurlijk want erg goede serie. Iemand hetzelfde meegemaakt? Ik heb uiteraard gekozen om de hele serie op te nemen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het komt de laatste tijd met regelmaat weer vaker voor dat series en afleveringen niet geheel worden opgenomen.
In onderstaande topics is daar meer informatie over te vinden en komen met regelmaat Ziggo moderators langs om de gemelde series en afleveringen op te pakken en bij de juiste afdeling weg te leggen.
< Volg hier de updates en discussieer mee >
< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven >
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het komt de laatste tijd met regelmaat weer vaker voor dat series en afleveringen niet geheel worden opgenomen.
In onderstaande topics is daar meer informatie over te vinden en komen met regelmaat Ziggo moderators langs om de gemelde series en afleveringen op te pakken en bij de juiste afdeling weg te leggen.
< Volg hier de updates en discussieer mee >
< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven >
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.