Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Willem-A wrote:
Ik ben ook wel benieuwd om welke box/decoder/ontvanger het nu precies gaat. Zo is het koffiedik kijken natuurlijk...
N.N. wrote:Willem-A wrote:
Ik ben ook wel benieuwd om welke box/decoder/ontvanger het nu precies gaat. Zo is het koffiedik kijken natuurlijk...
Het zal de Pace box zijn, daar moet je o.a. een 3 cijferige code ingeven van je woonplaats of regio. De codes staan in de bijgeleverde handleiding en op de Ziggo website.
Willem-A wrote:
Dank mensen.
het zou alleen wel lekker zijn als de vraagsteller nu ook nog even reageert...
Mvg. Willem
HayFaessen wrote:
De lijst van steden voor de mediabox is incompleet.
Wat is deze code bv voor de regio Venlo?
Willem-A wrote:
Dag N.N.
ik begin me nu wel af te vragen of HayFaessen nog gaat reageren. Natuurlijk kan er altijd iets tussenkomen, waardoor dat niet kan, maar ik hoop nog wel wat te lezen.
Mvg. Willem
N.N. wrote:
Via een pm reageerde hij dat hij de decoder nog niet binnen heeft en dus nog geen duidelijk antwoord kan geven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.