Opgelost! Ga naar oplossing.
Edwin010 wrote:
Aankomende week wordt mijn sim-only abbo geactiveerd. Omdat ik ook Ziggo heb krijg ik een extra pakket zoals HBO, of Ziggo Sport. Voordat ik een hele zoektocht ga doen leek het mij handig om het eerst hier te vragen:
Moet ik die straks ergens 'activeren' of kan ik deze straks terugvinden en een keuze maken op de website van Vodafone of Ziggo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Edwin010 wrote:
Aankomende week wordt mijn sim-only abbo geactiveerd. Omdat ik ook Ziggo heb krijg ik een extra pakket zoals HBO, of Ziggo Sport. Voordat ik een hele zoektocht ga doen leek het mij handig om het eerst hier te vragen:
Moet ik die straks ergens 'activeren' of kan ik deze straks terugvinden en een keuze maken op de website van Vodafone of Ziggo?
Evert96 wrote:
1 kleine toevoeging: Bij Movies & Series L zit juist wel HBO. Het verschil ten opzicht van Movies & Series XL is dat er bij XL nog een 50-tal zenders erbij zitten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.