1
Vraag
2
Reacties
Mx7733

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren Skyshowtime werkt niet

Hi all,

Zojuist geprobeerd SkyShowtime te activeren, maar die blijft maat vragen om een abonnement te kiezen. Ik heb ingelogd met mn @Ziggo.nl en bijbehorend ww. Niets, nakkes, nada. 

Ik blijf terug komen op de pagina " niet getreurd, sluit een abbo af.." en als ik onder 'beheren'  kijk van mijn diensten blijft hij om activeren vragen. 

Weet iemand hoe ik mijn gegevens wis bij SkyShowtime? Dan kan ik het wellicht op nieuw proberen. Het staat overigens niet onder account.. 

102 Reacties 102
Meldingen
Aan Uit
Dokie

Level 11
  • 550Posts
  • 3Oplossingen
  • 232Likes

Het is voor mij niet helemaal duidelijk. Heb je dit geprobeerd in Mijn Ziggo of op de site van Skyshowtime?

Het activeren moet je doen in Mijn Ziggo bij producten Tv. Dus als dat niet is wat je geprobeerd hebt, doe dat dan. Anders denk ik dat iets meer informatie nodig is van wat je wel gedaan hebt.

Mx7733
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

In mijn Ziggo staat er activeren. Dit linked je naar de portal van Showtime. Daar moet ik inloggen met mn Ziggo creds.. 

Als ik daar inlog met @Ziggo.nl + ww dan kan ik abonnementen kiezen, niet kijken. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78812Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23546Likes

In Televisie op Diensten beheren klikken onder Je streamingsdiensten.

Bert_0-1699467716714.png

Anneke2

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier hetzelfde probleem. Ik heb skyshowtime geactiveerd via mijnziggo. Na inloggen bij skyshowtime blijft deze vragen om een betaald abonnement af te sluiten. 

Archibald

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij lukte het activeren via MijnZiggo wel, kon ik vervolgens een account aanmaken bij SkyShowTime en aansluitend inloggen op de betreffende app. Daar heb ik een aantal dagen gebruik van kunnen maken en programma's kijken. Vandaag kan ik zowel in de app als in een browser alleen maar kiezen om een betaald abonnment van 6,99 per maand te nemen. Programma's kiezen en bekijken lukt dus niet meer. Uitloggen en weer inloggen brengt helaas geen verandering. Een chat in de MijnZiggo-app levert alleen de tip op om via de ZiggoGo-app te kijken, die een veel beperkter aanbod biedt. Verder moet ik maar contact opnemen met SST zelf. Wat ik hier lees lijkt het toch op een probleem met via Ziggo aangemaakte accounts.

TheStat

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had ditzelfde probleem vandaag ook. Vorige week al via MijnZiggo geactiveerd. Vandaag leek het alsof mijn geactiveerde account opeens niet meer actief was. Ik kon wel inloggen en bladeren, maar telkens als ik een programma wilde starten kreeg ik de melding dat ik een abo moest afsluiten. Uiteindelijk ben ik wederom naar MijnZiggo gegaan, waar stond dat ik SkyShowTime kon activeren. Nadat ik dat gedaan had werkte alles weer goed. Misschien zijn de ziggo accounts, of een deel daarvan, opeens gedeactiveerd?

Archibald

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor deze tip, ik heb ook nogmaals geactiveerd via MijnZiggo en nu werkt het weer. Ik zie zelfs de avatar die ik eerder had ingesteld. Ik ben alleen benieuwd of het lek nu definitief boven is, of dat het over een paar dagen weer mis gaat?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Mx7733 , van harte welkom hier! 

Wat bijzonder vervelend dat het maar niet lekker wil lukken met de activatie voor SkyShowtime. Ik kan mij voorstellen dat je dolgraag gewoon goed toegang hebt, zodat je van alle content kan genieten. Ik denk dan ook graag met je mee. 

Het is duidelijk dat je niet de enige bent die dit probleem ervaart. Er dienen zich namelijk nog een aantal mensen aan die aangeven dat ze dit ook ervaren. 

Het probleem zoals het hier beschreven wordt is (nog) niet bij ons bekend. 

Voor @Archibald en @TheStat is het probleem opgelost door in Mijn Ziggo opnieuw SkyShowtime te activeren, als ik dat goed lees. Hebben jullie dat al eens geprobeerd @Mx7733 en @Anneke2 ?

Als dat niet werkt; Zien jullie ook iets van een foutmelding ergens verschijnen? Zo ja, kunnen jullie dat delen in een screenshot?

Anneke2

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Marije, 

Ik zie nergens een optie om skyshowtime opnieuw te activeren. Zowel niet via de link in de mail als in mijnziggo. Bijgevoerd het scherm wat ik dan zie. 

Mx7733
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan je een screenshot sturen van de keuzes in abonnementen die ik krijg? Het voegt alleen niet heel veel toe. de koppeling lijkt niet te bestaan tussen mijn ziggo account (email + ww) En SkyshowTime. 

Ook wel apart dat die gegevens nodig zijn voor Skyshowtime en niet een eigen gekozen combinatie. Met een activatiecode oid..

Edit: Het gaat bij mij overigens om het extra pakket vanwegen Vodafone En ziggo. Niet het MAX abonnement..

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2872Posts
  • 306Oplossingen
  • 1386Likes

Oke dus ik begrijp goed dat het bij @Archibald en @TheStat gewoon werkt na het opnieuw activeren, dat is super!

Bij @Mx7733 en @Anneke2 gaat het even wat minder goed. Kunnen jullie via de app en via de brwoser het niet activeren onder streamingsdiensten? Zijn daarbij de cookies al eens verwijderd en/of de app opnieuw gedownload om te kijken of je er daarna wel bij komt? Ook ben ik benieuwd op wat voor apparaten jullie het hebben geprobeerd met de app, is dat Android of Apple? 

Anneke2

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Carlien,

Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw gedowload. Daarnaast heb ik ingelogd via mijn telefoon (Iphone) , laptop/browser en via de app op de tv (mediabox). Ik krijg echter steeds weer te zien dat ik eerst een betaald abonnement moet afsluiten voor ik kan kijken. In 'mijn ziggo' kan ik zien dat Skyshowtime is geactiveerd (zowel via de browser als via de app op mijn telefoon), deze kan ik niet opnieuw activeren (ik zie: wil je je abonnement opzeggen? Klik hieronder dan op 'contact opnemen'), zie geüpload bestand. 

Mx7733
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het op meerdere PC's met meerdere browsers geprobeerd. Dit is wat ik te zien krijg:

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6174Posts
  • 730Oplossingen
  • 2637Likes

Allereerst, op dit moment werkt SkyShowTime alleen nog maar via de Mediabox Next middels het hoofdmenu - entertainment - het beste van SkyShowtime.

De SkyShowtime app gebruiken kan alleen nadat je e-mail van ons hebt gekregen je profiel te activeren. Dit doe je via Mijn Ziggo - produceren - Streamingsdiensten beheren - Selecteer SkyShowtime en activeer daar je account.

@Mx7733 @Anneke2 

Mx7733
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels vernomen dat er een fix wordt uitgerold op de 30ste. Dan zou ik het opnieuw moeten proberen.

Daarbij wil ik er nogmaals op wijzen dat het hier om het extra tvpakket gaat, dat hoort bij de combinatie vf mobiel en ziggo internet... niet de MAX promo, dus ook geen mail.

Iig bedankt voor jullie reacties/meedenken 

Anneke2

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Jamyla,

Dit is exact de manier waarop ik het profiel heb geactiveerd, in ‘mijn ziggo’ zie ik ook dat deze geactiveerd is. Wanneer ik echter wil inloggen in de app skyshowtime geeft deze aan dat ik een betaald abonnement moet afsluiten om te kunnen kijken. Het geactiveerde profiel lijkt hij daar niet te herkennen. 

Begrijp ik uit het bericht van Mx7733 goed dat er een reset komt de 30e en dat ik dan via mijn ziggo het account opnieuw kan activeren?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Er is de 30e inderdaad een reset geweest die een deel van de problemen met SkyShowtime heeft opgelost, @Anneke2. Werkt het nu voor jou ook of krijg je nog steeds de melding dat je moet betalen voor een abonnement? 

Anneke2

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Marije helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4663Posts
  • 390Oplossingen
  • 1901Likes

@Anneke2 we zien nu helaas ook meer meldingen hierover binnenkomen. Het speelt nog meer, er wordt op de achtergrond hard aan gewerkt op dit op te lossen.

Als het goed is kan je gebruik maken van de content die beschikbaar is in het On Demand menu. Sorry voor het gedoe!