Hi all,
Zojuist geprobeerd SkyShowtime te activeren, maar die blijft maat vragen om een abonnement te kiezen. Ik heb ingelogd met mn @Ziggo.nl en bijbehorend ww. Niets, nakkes, nada.
Ik blijf terug komen op de pagina " niet getreurd, sluit een abbo af.." en als ik onder 'beheren' kijk van mijn diensten blijft hij om activeren vragen.
Weet iemand hoe ik mijn gegevens wis bij SkyShowtime? Dan kan ik het wellicht op nieuw proberen. Het staat overigens niet onder account..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @DutchMrJack Helaas is dit een bekend probleem en kunnen we het dan nu niet oplossen. We houden je op de hoogte.
Ok, maar zag dat iemand anders als compensatie espn kreeg...zit dat er dan in?
Helaas nog geen nieuwe update @DutchMrJack, maar ik heb wel voor het ongemak ESPN 6 maanden kosteloos toegevoegd. Je zult hier nog een e-mail van ontvangen. Het is binnen 24 uur actief en stopt automatisch na deze periode.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.