Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Jeanette1965
Level 2

Activeren SkyShowTime in Mijn Ziggo linkt door naar ViaPlay bekijken

Volgens Ziggo app moet ik mijn Viaplay account en Sky Showtime nog activeren. Als ik dit bij Viaplay doe, geeft hij aan dat het al geactiveerd is en ik kan inloggen. Ik kan idd inloggen en alles werkt bij Viaplay. Als ik bij Sky Showtime op activeren ga, kom ik steeds weer in het scherm van Viaplay activeren. Kortom ik kom niet verder. Blijf maar op Viaplay activeren scherm hangen, kom gewoon niet bij Sky Showtime activeren. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
16 Reacties 16
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jeanette1965 

Dat wil allemaal maar niet lukken dus. We hebben van meerdere klanten de melding gekregen dat ze bij het activeren van een aantal streamingsdiensten steeds bij Viaplay uitkomen. Dit kan verholpen worden door Viaplay via Mijn Ziggo te activeren. 

Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat Viaplay ook bij jou in Mijn Ziggo nog niet actief staat. Maar als ik je bericht hier zo zie, rijmt dat niet helemaal met elkaar. Wat krijg je precies te zien in Mijn Ziggo als je kiest voor: Producten -> Mijn streamingsdiensten beheren? Wil je eventueel een screenshot sturen? 

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Hoi Rikst,

Ik zie dan dat ik Viaplay en Sky Showtime nog moet activeren, maar als ik dit bij zviaplay doe, zie ik deze melding

ik kan ook gewoon inloggen bij Viaplay, die werkt. dus waarom hij blijft zeggen dat het nog geactiveerd moet worden is een raadsel. Wil ik vervolgens Sky activeren, kom ik weer op ditzelfde scherm van Viaplay terecht.

**Moderator: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy gegevens**

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

De activatie lijkt op de een of andere manier niet verwerkt in Mijn Ziggo @Jeanette1965 . Wat gebeurt er als je in het activatie scherm van Viaplay op de knop "Doorgaan" klikt?

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Dan komt deze melding:

Je providergegevens en e-mailadres zijn al eerder geregistreerd. Meld je in plaats daarvan aan

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het testen en doorgeven. Ik heb dan helaas op dit moment geen oplossing voor je. Ik meld dit bij de collega's die het issue in onderzoek hebben dat ik hierboven beschreef. Zodra daarover meer bekend is laten we het weten. 

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Ik wacht nu al zeker ruim 2 weken op een reactie, had het ook al telefonisch gemeld. Hoop dat het nu dan wel op korte termijn opgelost wordt. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jeanette1965 

Op dit moment is het nog niet bekend wanneer dit opgelost is. Mocht er nieuws zijn, dan laten we het aan je weten.

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Inmiddels weer 3 weken verder en nog steeds niet opgelost. Hoe lang gaat dit nog duren? Krijg ik nog korting voor al die tijd dat het al niet werkt? 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Jeanette1965 Tot mijn grote spijt heb ik geen inhoudelijke update en moet ik je dan ook schuldig blijven wanneer het wel is opgelost. Als er vorderingen zijn dan hoor je uiteraard van ons.

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Hoi Vincent,

Bedankt voor je reactie.

Ik hoop dat er nu snel een oplossing komt, want tijdens kerstperiode waren er een aantal films die ik graag had willen zien, en nu ook een aantal series. 

Als het nog lang gaat duren, hoop ik dat er wel een korting toegepast wordt.

Mvg Jeanette

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Voor het grootste deel van de klanten dat geraakt werd door dit probleem is inmiddels een oplossing. Kun je mij laten weten wat je momenteel ziet als je SkyShowtime wilt activeren? Mocht je daar nog steeds de melding van Viaplay zien, wil je dan die nogmaals proberen te activeren? Ik hoor graag de uitkomst. 

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Het probleem blijft nog steeds. Als ik op Sky Showtime activeren druk, verschijnt nog steeds de Viaplay activeringspagina. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Wat ik dan op dit moment wil voorstellen is dat we Viaplay (tijdelijk) opzeggen en dat je daarna probeert SkyShowtime te activeren. Daarna kan Viaplay dan uiteraard weer besteld worden. Laat maar weten of je hier akkoord mee bent zodat we e.e.a. in werking kunnen zetten.  

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Als dit verder geen probleem is dit daarna zo weer te regelen prima. 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Jeanette1965 Ik heb Viaplay opgezegd. Wil je 24 uur later, dus morgenmiddag rond de klok van 12:30 proberen om SkyShowtime te activeren via Mijn Ziggo? We horen graag of het is gelukt.

0 Kudos
Jeanette1965
Level 2
Topicstarter

Hoi Vincent, ik heb sky al kunnen activeren. Ik activeer later viaplay wel weer en hoop dat het lukt. 

Bedankt, Jeanette