Beste Ziggo Community,
Ik ben onlangs teruggekeerd naar Ziggo na een jaar afwezigheid – vanwege verhuizing tot oplevering nieuwe woning – en heb wat vragen over het gebruik van CI+ modules. In het verleden herinner ik me dat het mogelijk was om CI+ modules te activeren en te registreren via MijnZiggo, maar ik kan deze optie nu nergens meer vinden op de website.
1. Is het nog steeds mogelijk om CI+ modules te activeren/registreren via MijnZiggo? Zo ja, waar kan ik deze optie vinden? Zo nee, hoe kan ik dit nu regelen?
2. We hebben momenteel een Next Mini in gebruik, maar ik wil ook een CI+ module gebruiken voor een van onze televisies. Moet ik hiervoor contact opnemen met de klantenservice, of is er een andere manier om dit te regelen?
Ik overweeg ook om naast de Next Mini een Apple TV met Ziggo GO te gebruiken, maar zou graag eerst willen weten of het mogelijk is om mijn bestaande of een nieuwe CI+ module nog te gebruiken is i.c.m. huidige abonement waarbij de Next Mini en de SmartWifi modem de standaard (b)lijken te zijn. En hoe die dan aan te melden is.
Hartelijk dank voor jullie tijd en hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In het verleden was het inderdaad mogelijk om zelf smartcards te activeren via Mijn Ziggo, ik heb hier zelf ook gebruik van gemaakt in 2014/2015, echter is dit al een aantal jaar niet meer mogelijk.
Eerder gekochte smartcards kunnen niet meer geactiveerd worden. Je kunt wel een module + smartcard huren voor 2 euro/maand. Deze is dan van tevoren al geactiveerd en zichtbaar in Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In het verleden was het inderdaad mogelijk om zelf smartcards te activeren via Mijn Ziggo, ik heb hier zelf ook gebruik van gemaakt in 2014/2015, echter is dit al een aantal jaar niet meer mogelijk.
Eerder gekochte smartcards kunnen niet meer geactiveerd worden. Je kunt wel een module + smartcard huren voor 2 euro/maand. Deze is dan van tevoren al geactiveerd en zichtbaar in Mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.