1
Vraag
2
Reacties
Remco79

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Activeren Nextbox

Hallo, ik heb sinds vandaag een 2e next box maar krijg deze niet werkend. O.a. CS2004. Nu begreep ik van een mdw klantenservice dat deze box niet geregistreerd staat. Kan iemand deze next box registreren in mijn account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Remco79

Als de box die je wilt aansluiten niet geregistreerd staat bij je abonnement, dan klopt het dat deze niet werkt. We kunnen deze box ook niet toevoegen of activeren op je abonnement. Zoals @RoWi. ook terecht aangeeft dient deze box geretourneerd te worden aan Ziggo gezien het een apparaat in bruikleen betreft.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ah, in het topic over de Deco units had je hier al naar gevraagd.

Zoals je uit dat topic al weet levert Ziggo alleen aan zakelijke klanten een 2e Next.

Klopt mijn aanname dat je deze box via markplaats of andere weg hebt verkregen? 

 

Dan heb je pech zelfs als het activeren mogelijk is gebeurd het niet.

Remco79
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@RoWi. Klopt, dat was ik. 
Nee, zeker niet via marktplaats. Als collega van VFZ heb ik van een co-collega een next box kunnen krijgen aangezien die niet gebruikt wordt.

Zover mij bekend was het alleen een voorraadprobleem, dat is nu opgelost. Waarom kan deze dan niet geactiveerd worden?

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Remco79  schreef:

@RoWi. Klopt, dat was ik. 
Nee, zeker niet via marktplaats. Als collega van VFZ heb ik van een co-collega een next box kunnen krijgen aangezien die niet gebruikt wordt.

Zover mij bekend was het alleen een voorraadprobleem, dat is nu opgelost. Waarom kan deze dan niet geactiveerd worden?


Dan heeft die collega oneigenlijk gehandeld de Next box wordt in bruikleen geleverd. De box had naar Ziggo retour gemoeten, dat zou die collega moeten weten.

 

De box zal vast wel geactiveerd kunnen worden puur de methode van verkrijgen is eenvoudig gesteld genoeg reden om deze niet te activeren.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Remco79

Als de box die je wilt aansluiten niet geregistreerd staat bij je abonnement, dan klopt het dat deze niet werkt. We kunnen deze box ook niet toevoegen of activeren op je abonnement. Zoals @RoWi. ook terecht aangeeft dient deze box geretourneerd te worden aan Ziggo gezien het een apparaat in bruikleen betreft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic