Goedemorgen,
Twee en halve week geleden heb ik bij een ziggo winkel een abonnement afgesloten. Helaas bleken de Ci module en smartcard die ik meekreeg niet geactiveerd. Sindsdien heb ik 5x met de helpdesk gebeld en heb ik ook al via dit medium hier melding van gemaakt. Zowel telefonisch als via de community kreeg ik elke keer te horen dat dit geregeld werd en dat ik nog even geduld moet hebben. Op het berichtje in de community stond een vinkje opgelost, maar helaas is dit nog steeds niet het geval.
Mvg, Cor
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Cor... Sorry dat het allemaal wat voeten in de aarde heeft gehad! Maar we zijn blij dat het nu eindelijk is opgelost. Voor de periode waarin je de diensten niet hebt kunnen gebruiken heb ik direct een vergoeding aangemaakt. De credit zal worden verrekend met de volgende factuur. Laat het gerust weten als we verder nog ergens mee kunnen helpen. Nog een prettig weekend gewenst!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen Cor,
Waarschijnlijk heb je het al gecontroleerd maar het zijn veel voorkomende problemen:
Heb je gecontroleerd of de CI+ module goed in de TV zit?
Heb je gecontroleerd of de Smartcard goed in de CI+ module zit?
Uiteraard, hier ben ik op de eerst dag al mee bezig geweest. Het probleem is dat ze nog steeds niet geregistreerd zijn. Ze staan ook nog niet in de mijn ziggo app vermeld.
@Cor... schreef:Uiteraard, hier ben ik op de eerst dag al mee bezig geweest. Het probleem is dat ze nog steeds niet geregistreerd zijn. Ze staan ook nog niet in de mijn ziggo app vermeld.
Dan is er werk voor een Ziggo moderator. De medewerker in de winkel heeft nergens de nummers ingevoerd voor u deze meekreeg?Is de winkel in de buurt? Dan zou ik het de medewerkers daar laten oplossen.
Als u de nummers weet kan een Ziggo Moderator dit ook voor u regelen.
Ah je had in eerste instantie geen eigen topic aangemaakt zie ik dat maakt het soms iets lastiger.
Wat ik uit het andere topic opmaak is er vertraging bij de afdeling die deze verzoeken behandeld.
Heb dit topic bij de Moderatoren gemeld. Zal vandaag of morgen wel iemand voorbijkomen.
Prima, bedankt.
Heb je al op deze pagina Televisie met CI+ Module opnieuw instellen gekeken welke module je hebt en daar vanuit de installatie gedaan
want je krijgt een postcode en huisnummer check.
De Quantis en de Smit zijn Interactieve SmartCards en geschikt voor fZiggo gebied, voor Neotion en SmarDTV deze zijn niet interactief die zijn geschikt voor een Oud UPC gebied en als dit niet is verteld, dan hebben ze misschien de verkeerde Smart Card meegegeven.
De Smartcard dient het witte van de CI+ Module naar de muur en ook het Witte gedeelte van de Smart Card ook naar de Muur, oranje gedeelte naar je toe, dan zou het moeten werken.
Goedemorgen @Cor...
Goed dat je hiermee een eigen topic bent gestart! Zo te lezen ben je al een poos bezig om een CI Plus met Smartcard geactiveerd te krijgen! Ontzettend balen dat dit allemaal tot op heden niet wil vlotten. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er eerder een interne werkbon heeft opengestaan om den CI Plus + Smartcard te activeren. Ik ben heel benieuwd wat het serienummer (SN) van de CI Plus module en bijbehorende smartcard (SN) die je op dit moment probeert te gebruiken. Kun je deze gegevens doorgeven? Je mag dit anders wel d.m.v. een privebericht doen.
Je stuurt een privebericht door bovenaan op "Berichten" te klikken. Daarna ga je naar het "Oranje-witte kladblok" om een bericht op te stellen. Vul bij "Verzenden naar" mijn naam in en in de overige velden de hier gevraagde gegevens. In het vrije veld zet je dan de serienummer(s) van de apparatuur die geactiveerd moet worden. Zodra ik deze info van je heb, kijk ik voor je wat er precies aan de hand is en wat ik voor je kan betekenen.
Beste Paul,
Zojuist heb ik het privé bericht verstuurd met de nummers.
Mvg,
Cor
@Cor... Hartelijk dank voor de gevraagde gegevens per privebericht! Ik heb een interne werkbon aangemaakt met het verzoek de CI Plus met bijbehorende Smartcard te activeren. Houd er rekening mee dat het tot 72 uur kan duren voordat je beeld krijgt o pde TV met CI Plus.
Prima bedankt, ik laat je weten zodra het gelukt is.
Mvg, Cor
@Cor... Top, we houden contact via dit topic tot het allemaal naar wens werkt.
Goedemiddag, Tot op heden is het helaas nog steeds niet opgelost.
Goedemorgen,
Vandaag ben ik alweer 3 weken abonnee, maar helaas nog steeds geen werkende ci module en kaart. De ci module en kaart blijken nog steeds niet geregistreerd te zijn. Ondertussen ben ik al veel tijd kwijt om dit gedaan te krijgen. Vanaf dag 1 wordt er de medewerkers geprobeerd te registreren en wordt er meegedeeld dat dit zoveel uur kan duren voordat het werkt. Iedere keer heb ik het aantal uren/dagen gewacht en daarna weer geprobeerd, maar tot nu iedere keer zonder resultaat. Ondertussen zijn we vele pogingen verder met bijbehorende wachttijden. Kunnen jullie dit svp snel oplossen!?
Bvd, Cor
Goedemorgen,
Vorige week vrijdag heb ik voor het laatst feedback ontvangen voor het in dit topic beschreven probleem. Helaas is Paul die me hierbij hielp sinds zaterdag niet meer online. Is er misschien iemand anders die dit kan oplossen?
Bvd,
Cor
Goedemiddag,
Sinds maandag krijg ik helaas geen reactie meer op dit topic, maar het probleem is helaas nog niet verholpen. Paul is sinds zaterdag offline, kun jij me misschien verder helpen?
Mvg,
Cor
@Bert kan jij een mod inseinen ? 😉
Hey @Cor... !
Ik had het privé ook al aangegeven maar bij deze nogmaals: Sorry voor het lange wachten! Paul is er niet door ziekte en hierdoor is jouw topic langer zonder reactie komen te zitten dan dat we hadden gewild. Ik heb voor je gekeken en de afgelopen dagen is de order vast komen te staan waardoor het zo lang heeft geduurd, vanaf vandaag is er weer beweging in gekomen dus ik verwacht dat je binnen nu en 24 uur beeld hebt op je CI+ Module. We houden het vanaf hier voor je in de gaten en zullen, als we niets van jou horen, het maandag opnieuw controleren.
Hoe dan ook hebben we nog contact voor compensatie want je hebt pas net een abonnement en op deze manier is het alles behalve een goede start! Sorry daarvoor 😞
Hi @Cor...
Zoals je misschien zelf ook al hebt gemerkt is de openstaande taak nog niet opgelost, ik heb zojuist contact gezocht met de juiste afdeling en we zijn in afwachting van een reactie.
Beste Mariska,
Is het mogelijk dat de desbetreffende afdeling hier enige urgentie aan gaat geven? Er wordt ondertussen al bijna een maand geprobeerd de kaart en module te activeren.
Mvg,
Cor
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.