1
Vraag
2
Reacties
Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Activeren Ci+ modulen en Smartcard

Goedemorgen,

 

Twee en halve week geleden heb ik bij een ziggo winkel een abonnement afgesloten. Helaas bleken de Ci module en smartcard die ik meekreeg niet geactiveerd. Sindsdien heb ik 5x met de helpdesk gebeld en heb ik ook al via dit medium hier melding van gemaakt. Zowel telefonisch als via de community kreeg ik elke keer te horen dat dit geregeld werd en dat ik nog even geduld moet hebben. Op het berichtje in de community stond een vinkje opgelost, maar helaas is dit nog steeds niet het geval.

 

Mvg, Cor

29 Reacties 29
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zucht. We krijgen nu melding dat het activeren van de kaart niet door kan gaan, omdat het een kaart is uit voormalig UPC gebied en jij woont in voormalig Ziggo gebied. Ik ga er snel voor zorgen dat er een goed exemplaar naar je toe wordt gestuurd. En ik baal echt enorm dat dit zo moet lopen allemaal, sorry :-(. 

Cor...
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen,

Het zou erg fijn zijn als het probleem hiermee opgelost is. Wordt er alleen een nieuwe kaart opgestuurd, of ook een andere module? Ik zie namelijk de module nog niet als apparaat in "mijn ziggo" staan.

Mvg,

Cor

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Denk dat @Lycke  dit zeker kan regelen en komt goed 😊

Cor...
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Zojuist zie ik dat ik een mail ontvangen heb, waarin staat dat er een installatiepakket Ziggo CI+ Module opgestuurd wordt. Dus mijn vorige reactie is daarmee beantwoord.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Goed nieuws, laat even weten als hij geïnstalleerd is als terugkoppeling dat waarderen de Ziggo moderators enorm.

Cor...
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Prima, dat zal ik doen.

Cor...
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemiddag, De nieuwe module en kaart heb ik vandaag goed ontvangen. Het probleem is hiermee ook opgelost, waarvoor dank. Is het misschien nog mogelijk dat de eerste maand van mijn abonnement gecrediteerd wordt, aangezien het ook precies een maand heeft geduurd voordat het probleem met de module en kaart verholpen was.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Cor... Sorry dat het allemaal wat voeten in de aarde heeft gehad! Maar we zijn blij dat het nu eindelijk is opgelost. Voor de periode waarin je de diensten niet hebt kunnen gebruiken heb ik direct een vergoeding aangemaakt. De credit zal worden verrekend met de volgende factuur. Laat het gerust weten als we verder nog ergens mee kunnen helpen. Nog een prettig weekend gewenst!

Cor...
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen,

 

Bedankt voor alle hulp!

 

Mvg,

 

Cor

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Cor... Graag gedaan! Heel veel kijkplezier gewenst. Als wij jou nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons op dit forum te vinden. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic