Goedemorgen,
Twee en halve week geleden heb ik bij een ziggo winkel een abonnement afgesloten. Helaas bleken de Ci module en smartcard die ik meekreeg niet geactiveerd. Sindsdien heb ik 5x met de helpdesk gebeld en heb ik ook al via dit medium hier melding van gemaakt. Zowel telefonisch als via de community kreeg ik elke keer te horen dat dit geregeld werd en dat ik nog even geduld moet hebben. Op het berichtje in de community stond een vinkje opgelost, maar helaas is dit nog steeds niet het geval.
Mvg, Cor
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zucht. We krijgen nu melding dat het activeren van de kaart niet door kan gaan, omdat het een kaart is uit voormalig UPC gebied en jij woont in voormalig Ziggo gebied. Ik ga er snel voor zorgen dat er een goed exemplaar naar je toe wordt gestuurd. En ik baal echt enorm dat dit zo moet lopen allemaal, sorry :-(.
Goedemorgen,
Het zou erg fijn zijn als het probleem hiermee opgelost is. Wordt er alleen een nieuwe kaart opgestuurd, of ook een andere module? Ik zie namelijk de module nog niet als apparaat in "mijn ziggo" staan.
Mvg,
Cor
Denk dat @Lycke dit zeker kan regelen en komt goed 😊
Zojuist zie ik dat ik een mail ontvangen heb, waarin staat dat er een installatiepakket Ziggo CI+ Module opgestuurd wordt. Dus mijn vorige reactie is daarmee beantwoord.
Goed nieuws, laat even weten als hij geïnstalleerd is als terugkoppeling dat waarderen de Ziggo moderators enorm.
Prima, dat zal ik doen.
Goedemiddag, De nieuwe module en kaart heb ik vandaag goed ontvangen. Het probleem is hiermee ook opgelost, waarvoor dank. Is het misschien nog mogelijk dat de eerste maand van mijn abonnement gecrediteerd wordt, aangezien het ook precies een maand heeft geduurd voordat het probleem met de module en kaart verholpen was.
@Cor... Sorry dat het allemaal wat voeten in de aarde heeft gehad! Maar we zijn blij dat het nu eindelijk is opgelost. Voor de periode waarin je de diensten niet hebt kunnen gebruiken heb ik direct een vergoeding aangemaakt. De credit zal worden verrekend met de volgende factuur. Laat het gerust weten als we verder nog ergens mee kunnen helpen. Nog een prettig weekend gewenst!
Goedemorgen,
Bedankt voor alle hulp!
Mvg,
Cor
@Cor... Graag gedaan! Heel veel kijkplezier gewenst. Als wij jou nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons op dit forum te vinden. 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.