windthil

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Activatie ESPN

ESPN geabonneerd maar activatie is nog steeds niet gelukt,zie berichten op internet dat activatie problemen geeft en dat moderator het probleem oplost?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @windthil. Ik ben direct in jouw abonnement gedoken en zie sinds 4 november ESPN actief staan. Werkt het inmiddels? Anders horen we het graag. Wil je dan ook laten weten of je een foutmelding te zien krijgt (en zo ja, wat voor)?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Waar zie je die berichten op het internet?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @windthil. Ik ben direct in jouw abonnement gedoken en zie sinds 4 november ESPN actief staan. Werkt het inmiddels? Anders horen we het graag. Wil je dan ook laten weten of je een foutmelding te zien krijgt (en zo ja, wat voor)?

Uitgelicht topic