Tonnywim

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie Film 1 gratis kijken alleen voor geselecteerden?

Hoe kan ik geselecteerd worden om 1 jaar gratis film 1 te kijken , dit geld voor een beperkte groep volfens ziggo, ben al sinds 1985 bij casema, wanadoo en nu dan ziggo en dan hoor je nog niet tot een selecte groep die geselecteerd kan worden???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Je kunt niet op een bepaald moment geselecteerd worden en niet aangemeld worden voor een eerdere selectie.

Acties gaan altijd in golven, met een beperkte groep, om te veel vragen en telefoontjes in één heel grote golf te voorkomen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Je kunt niet op een bepaald moment geselecteerd worden en niet aangemeld worden voor een eerdere selectie.

Acties gaan altijd in golven, met een beperkte groep, om te veel vragen en telefoontjes in één heel grote golf te voorkomen.

wil.taal

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik was geselecteerd en had me in februari aangemeld, maar de zenders van Film1 zijn nu voor mij geblokkeerd.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Wat gek dat ineens de Film1 zenders het voor jou niet meer doen @wil.taal . Als ik het goed begrijp hebben ze het sinds februari dus wel gewoon netjes gedaan, maar nu lijken de zenders geblokkeerd voor je? Ik wil dan graag met je meekijken. 


Kun je aangeven wat je op de Film1 zenders te zien krijgt? 

En klopt het dat er een toevoeging op het huisnummer mist in je profiel? Zo ja, zou je die nog willen toevoegen, alsjeblieft? 🙂

wil.taal

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Beste Marije, bij mijn gegevens stond nog een oud adres, dat heb ik aangepast.

Bijgaand een foto wat ik bij de Film1 zenders te zien krijg.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dankjewel voor het sturen. Ik zie inderdaad dat de zenders niet meer actief staan onder je abonnement, terwijl deze in mei 2023 zijn geactiveerd voor 12 maanden voor je. Ik voeg ze nu dan ook graag opnieuw voor je toe voor de aankomende 6 maanden gratis. 
 

Ik wens je weer veel kijkplezier, @wil.taal !

wil.taal

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Beste Marije, het is nu weer in orde, dank je wel !

Uitgelicht topic