1
Vraag
2
Reacties
Hein.crutzen

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonneer je / opnemen zit niet in je abonnement

Hi team,

 

Ik ben een aantal maanden de eigenaar van de ziggo next box. Sinds het begin kan ik het niet opnemen en werkt replay tv niet. Ik krijg de melding: "abonneer je".

 

Nu zag ik dat er meerdere mensen zijn met dit probleem en tot mijn grote verbazing waar het ook is opgelost. Hopelijk kan dat bij mij ook gerealiseerd worden. Heb reeds een aantal keer contact gehad met de helpdesk, check mijn incidenten gerust echter zonder oplossing... 

 

Alvast bedankt! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Thanks Hein.crutzen! 

Ik zie dat mijn collega al eerder een taak aan heeft gemaakt om het pakket in de achterliggende systemen goed te zetten maar dit is niet juist opgepakt door deze afdeling want het staat, zoals je zelf ook hebt gemerkt, nog steeds niet goed! 

Ik heb daarom opnieuw een taak aangemaakt die binnen 3 werkdagen wordt opgepakt. Ik stel dan ook voor dat we het in de gaten gaan houden. Het zou super zijn als je ons laat weten of je op vrijdag aan het einde van de dag gebruik kunt maken van Replay tv en Opnemen zodat we voor je kunnen controleren hoe de zaken ervoor staan aan deze kant. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

wat voor pakket heb je? als je bijvoorbeeld alles in een heb moet het gewoon geen problemen geven. 

Hein.crutzen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. Heb gewoon het tv basis pakket. Klantenservice bevestigd ook dat ik het zou moeten hebben.. daar ligt het echt niet aan! 

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Graag gedaan. dan is het de vraag waar het dan aan ligt. 

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

https://community.ziggo.nl/t5/TV/Opnemen-niet-meer-mogelijk-Mediabox-Next/td-p/16978 kijk even op deze link, ik denk dat hier wel de oplossing voor je bij staat.

Hein.crutzen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat lijkt er wel op. Maar wie kan die refresh voor mij uitvoeren? Box is reeds naar fabrieksinstellingen hersteld, zonder succes 

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Dat is jammer. vaak wil een fabrieksreset wel helpen. maar helaas zonder succes. je kan kijken of je ziggo kan bellen. misschien dat die je kunnen helpen of misschien kan @Cecilia je helpen met dit probleem. ik wens je veel succes en ik hoop dat je probleem gauw opgelost is want ik weet niet hoe ik je verder kan helpen. zou het graag willen doen. 

Hein.crutzen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ze al vaker gebeld of gechat. Zonder succes. @Serkan, kun jij helpen? In het verleden heb je dit vaker opgelost zo te zien...

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Hein.crutzen  wordt met het tv basis pakket TV Start bedoeld? Zo ja dan is opnemen niet mogelijk!!! Alleen met TV Compleet en TV Max is dit mogelijk.

Hein.crutzen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hier conform mijn abonnement recht op. Daar zit het hem echt niet in. Het gaat ergens anders mis. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Hein.crutzen en welkom hier op de Community! 

Wat rot dat het nog niet lukt om gebruik te maken van alle functies die bij je abonnement zitten. Ik kijk graag met je mee waar dit precies mis gaat. Als je je postcode en huisnummer toevoegt aan je profiel (alleen moderators kunnen dit zien) en hier laat weten zodra dit is gebeurt dan pakken we je gegevens er zo snel mogelijk bij. 

Hein.crutzen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Mariska, is toegevoegd. Check vooral mijn historie van de afgelopen weken om te zien wat er al gedaan is en voor de duidelijkheid niet heeft geholpen. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Thanks Hein.crutzen! 

Ik zie dat mijn collega al eerder een taak aan heeft gemaakt om het pakket in de achterliggende systemen goed te zetten maar dit is niet juist opgepakt door deze afdeling want het staat, zoals je zelf ook hebt gemerkt, nog steeds niet goed! 

Ik heb daarom opnieuw een taak aangemaakt die binnen 3 werkdagen wordt opgepakt. Ik stel dan ook voor dat we het in de gaten gaan houden. Het zou super zijn als je ons laat weten of je op vrijdag aan het einde van de dag gebruik kunt maken van Replay tv en Opnemen zodat we voor je kunnen controleren hoe de zaken ervoor staan aan deze kant. 

Hein.crutzen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mariska, fantastisch werk. Het werkt! Dankjewel.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geweldig dat de opdracht al sneller is verwerkt dan verwacht! Heel fijn dat je dit aan ons terugkoppelt @Hein.crutzen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic