wimvanboekel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonement aanpassen en inverband met nieuwe TV Ultra HD 4 K in nieuwe mediabox next

Ik heb een nieuwe Tv Qled 55Q80A Ultra HD 4 K , mijn huidige Recorder IRHD-5300C  ondersteund Ultra HD 4K niet ,daarom heb ik de Media box next van Ziggo nodig die dit wel ondersteund.

Tevens wil ik mijn abonement aanpassen omdat ik  mijn vaste telefoon niet meer gebruik,

Vraag wat is dan de minderprijs per maand?

,,   ,,     wat is de huurprijs per maand van de Mediabox next.

Met vr Gr, WvB

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 128Oplossingen
  • 321Likes

Hallo @wimvanboekel welkom op de Ziggo Community! 

Tof dat je een nieuwe 4K tv hebt gekocht! Ik kan mij voorstellen dat je nu ook qua mediabox niet achter wilt blijven. 

Om jouw verwachtingen iets te temperen hebben bovenstaande heren uitgelegd wat je kunt verwachten. Zo kom je niet ineens voor verrassingen te staan na het aansluiten van de nieuwe mediabox.

In jouw gegevens zie ik dat je gisteren de Next hebt besteld! Helemaal super zeg!
Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt. Laat je dit weten zodra je de box aangesloten hebt? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16037Posts
  • 691Oplossingen
  • 3883Likes

Als je een nieuw abonnement wilt kan je deze link aanklikken

Ziggo Pakketten vergelijken vanaf TV Complete kan je een Media Box Next krijgen die 4K ondersteunt.

Hopelijk helpt je dit op weg, anders pakt een moderator dit topic vanzelf op.

Zet voor de zekerheid je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Steefb
Expert
Expert
  • 10482Posts
  • 1955Oplossingen
  • 3403Likes

Heb geen al te hoge verwachtingen van het 4k aanbod.

4K Ultra HD TV kijken: haarscherpe beeldkwaliteit | Ziggo

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6691Posts
  • 438Oplossingen
  • 1311Likes

de Recorder IRHD-5300C is ook gewoon op een 4k tv te gebruiken de tv doet het beeld dan opschalen naar 4k

Willem-A1
Expert
Expert
  • 1522Posts
  • 60Oplossingen
  • 746Likes

Grappig te zien dat veel mensen denken dat je met de Next ook meteen alles in UHD gaat bekijken, terwijl dit natuurlijk helemaal niet het geval is. Er is amper aanbod in 4K, en zelfs veel is nog niet eens in HD. Dat er bij bepaalde zenders standaard HD word aangegeven wil ook helemaal niet zeggen dat ook echt alles in HD word uitgezonden op die zenders. En dan is er al de 8K tv...

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 128Oplossingen
  • 321Likes

Hallo @wimvanboekel welkom op de Ziggo Community! 

Tof dat je een nieuwe 4K tv hebt gekocht! Ik kan mij voorstellen dat je nu ook qua mediabox niet achter wilt blijven. 

Om jouw verwachtingen iets te temperen hebben bovenstaande heren uitgelegd wat je kunt verwachten. Zo kom je niet ineens voor verrassingen te staan na het aansluiten van de nieuwe mediabox.

In jouw gegevens zie ik dat je gisteren de Next hebt besteld! Helemaal super zeg!
Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt. Laat je dit weten zodra je de box aangesloten hebt? 

Bekijk in context

Uitgelicht topic