NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Onze radio-ontvangst is enorm instabiel, en ik las in dit draadje dat het verholpen kan worden met een filtersetje. Bovendien zou deze kosteloos door Ziggo toegestuurd kunnen worden. Een monteur lijkt me niet nodig. Kunnen we zo'n filter krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Cecilia, kun je mij ook een filter toesturen ?
Zie mijn bovenstaande reactie.
Kun je het filter dan sturen als ze weer op voorraad zijn ? Het kan toch niet zo zijn dat de klant moet gaan betalen voor een oplossing bij het leveren van een ondeugdelijk product ?
Er is een e-mailbevestiging naar je onderweg @EKU . De filter heb ik voor je kunnen bestellen 😄
Super Renata, enorm bedankt voor de service .
Evrrt
Filter ontvangen en probleem opgelost. Weer een tevreden klant met dank aan Renata.
@EKU fijn dat dit de oplossing was. Top! Veel plezier ermee!
Is deze sperfilter voor de quantis qe317 nog verkrijgbaar? Ik heb hetzelfde probleem.
Hi @PatV
Je hebt zojuist een reactie ontvangen in jouw eigen topic 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.