Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Onze radio-ontvangst is enorm instabiel, en ik las in dit draadje dat het verholpen kan worden met een filtersetje. Bovendien zou deze kosteloos door Ziggo toegestuurd kunnen worden. Een monteur lijkt me niet nodig. Kunnen we zo'n filter krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Cecilia, kun je mij ook een filter toesturen ?
Zie mijn bovenstaande reactie.
Kun je het filter dan sturen als ze weer op voorraad zijn ? Het kan toch niet zo zijn dat de klant moet gaan betalen voor een oplossing bij het leveren van een ondeugdelijk product ?
Er is een e-mailbevestiging naar je onderweg @EKU . De filter heb ik voor je kunnen bestellen 😄
Super Renata, enorm bedankt voor de service .
Evrrt
Filter ontvangen en probleem opgelost. Weer een tevreden klant met dank aan Renata.
@EKU fijn dat dit de oplossing was. Top! Veel plezier ermee!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...