Beste,
In huis is een gewone mediabox next aanwezig en meerdere smartcards.
Graag zou ik een (extra) next mini willen aanvragen voor 1 van de tv's.
Wegens de limiet van max 5 apparaten kon ik de aanvraag niet via mijn ziggo doen.
Smartcard 41067924864 mag gedeactiveerd worden en ipv zou ik graag een next mini willen.
Ik ben bekend en ga akkoord met de extra 4 euro per maand die dit met zich meebrengt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @saintje
Ik heb de aanpassing in orde gemaakt en de smartcard gedeactiveerd en vervangen voor een Next Mini. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen in huis.
Je ontvangt van mij per e-mail de bevestiging.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @saintje
Een moderator komt binnen afzienbare tijd in dit topic langs om een en ander met u op de rails te zetten.
Ik wacht geduldig af
Dankjewel @saintje
Ik heb de aanpassing in orde gemaakt en de smartcard gedeactiveerd en vervangen voor een Next Mini. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen in huis.
Je ontvangt van mij per e-mail de bevestiging.
Binnen, aangesloten, werkend!
Helemaal top.
Bedankt voor de hulp!
Fijne feestdagen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.