Vraag
Reacties
Oplossing
DV97
Level 1

Aantal tv-zenders met "ongeldige service" via CI+ module

Ik kijk televisie met een CI+ module op mijn Toshiba tv. Sinds een aantal dagen kan ik (o.a.) geen RTL7 en Comedy Central meer kijken. De televisie geeft een melding van “ongeldige service”. Op alle zenders heb ik goed signaal en goede kwaliteit, maar die twee en vast nog andere die ik nog niet heb gevonden, komen niet binnen. Op Comedy Central is de signaalsterkte 74% en verspringt de kwaliteit tussen 0 en 22%. Heeft iemand een snelle fix?

Toevoeging: ik kreeg laatst ook een i34 melding, waarna ik de zenders opnieuw moest instellen.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DV97
Level 1
Topicstarter

Opgelost, het bleek een fout in de hoofdaansluiting te zijn. Uit elkaar en opnieuw in elkaar puzzelen was de oplossing.

Bekijk in context

Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
DV97
Level 1
Topicstarter

Opgelost, het bleek een fout in de hoofdaansluiting te zijn. Uit elkaar en opnieuw in elkaar puzzelen was de oplossing.

Ga naar reactie
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @DV97! Een warm welkom!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je het probleem zelf al hebt opgelost door alles even opnieuw aan te sluiten. Topper! Ik ben blij dat je nu weer ongestoord kunt genieten van RTL7 en Comedy Central. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden! We staan altijd voor je klaar. 

0 Kudos