Ik kijk televisie met een CI+ module op mijn Toshiba tv. Sinds een aantal dagen kan ik (o.a.) geen RTL7 en Comedy Central meer kijken. De televisie geeft een melding van “ongeldige service”. Op alle zenders heb ik goed signaal en goede kwaliteit, maar die twee en vast nog andere die ik nog niet heb gevonden, komen niet binnen. Op Comedy Central is de signaalsterkte 74% en verspringt de kwaliteit tussen 0 en 22%. Heeft iemand een snelle fix?
Toevoeging: ik kreeg laatst ook een i34 melding, waarna ik de zenders opnieuw moest instellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost, het bleek een fout in de hoofdaansluiting te zijn. Uit elkaar en opnieuw in elkaar puzzelen was de oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Opgelost, het bleek een fout in de hoofdaansluiting te zijn. Uit elkaar en opnieuw in elkaar puzzelen was de oplossing.
Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @DV97! Een warm welkom!
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je het probleem zelf al hebt opgelost door alles even opnieuw aan te sluiten. Topper! Ik ben blij dat je nu weer ongestoord kunt genieten van RTL7 en Comedy Central. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden! We staan altijd voor je klaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.