1
Vraag
2
Reacties
neeftuun

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluitingen: Gehoorapparaat op Next Mini

Heb een streamingskastje voor mijn gehoorapparaten met een minijack aansluiting, maar de next mini heeft alleen een optische aansluiting. Is er een splitter voor mijn kastje.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De mini heeft ook de optische aansluiting niet.

Steefb_0-1662791928613.png

 

 

Er moet iets als dit gebruikt worden.

HDMI naar stereo en 5.1 audio extractor - HDMI 1.4 (4K 30Hz) / zwart (onlinekabelshop.nl)

 

 

 

 

Ik heb geen ervaring met deze kastjes, of de HDCP specificaties roet in het eten gooien weet ik niet.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@neeftuun  schreef:

Heb een streamingskastje voor mijn gehoorapparaten met een minijack aansluiting, maar de next mini heeft alleen een optische aansluiting. Is er een splitter voor mijn kastje.


Heeft de TV een minijack aansluiting? Zo heb ik het bij mijn schoonmoeder aangesloten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@neeftuun , even op Google zoeken en vind je er talloze o.a. Bij alle kabels.nl.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De mini heeft ook de optische aansluiting niet.

Steefb_0-1662791928613.png

 

 

Er moet iets als dit gebruikt worden.

HDMI naar stereo en 5.1 audio extractor - HDMI 1.4 (4K 30Hz) / zwart (onlinekabelshop.nl)

 

 

 

 

Ik heb geen ervaring met deze kastjes, of de HDCP specificaties roet in het eten gooien weet ik niet.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Steefb , aha, ik heb geen next mini dus dat wist ik niet, want Apple TV. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@neeftuun  schreef:

Heb een streamingskastje voor mijn gehoorapparaten met een minijack aansluiting, maar de next mini heeft alleen een optische aansluiting. Is er een splitter voor mijn kastje.


Heeft de TV een minijack aansluiting? Zo heb ik het bij mijn schoonmoeder aangesloten.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Je zou kunnen overwegen hem om te ruilen voor een gewone next.Dan kan je gewoon een toslink-jack adapter gebruiken.Dat kost je wel 19,95 voor het omruilen..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic