Hallo,
Ik ga morgen een Mediabox next aansluiten, mijn vraag is of er na het aansluiten nog een utp kabeltje van de TV naar het modem moet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Qua internet verbinding staan tv en next los van elkaar, je moet beide aansluiten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat maakt voor de next niets uit. Wil je gebruik maken van de internet diensten en updates van je tv kun je het best de utp kabel laten zitten.
De Next hangt toch ook aan het Internet @Steefb ?
Precies, dat bedoel ik ook. Bij de box wordt een utp kabel van 10 mtr geleverd maar mijn modem staat naast de tv. Als de aansluiting tussen tv en modem weg kan, is het kabeltje voor de box gebruikt worden, scheelt weer een kabel tussen de weerwar aan kabeltjes.
Qua internet verbinding staan tv en next los van elkaar, je moet beide aansluiten.
Okee, dan ga ik dat doen. Bedankt voor je info.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.