Is opgelost telefonisch contact gehad na lange wachten mediabox next opgezegd en terug naar oude abonnement. Helaas nog geen bevestiging mail gekregen krijg alweer bedenkingen. Momenteel is het chaos wat telefonisch contact betreft terug op de vraag,had next aangesloten kreeg foutcode cs1010 afgekoppeld en oude mediabox aangesloten of dan ziggo next nog kon koppelen dit alles na een week foutcode
Aangezien ze mijn niet konden garanderen dat next niet meteen beeld geeft na opnieuw installeren heb ik de bedenk tijd gebruikt om te annuleren
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Of het annuleren van uw nieuwe abonnement en teruggaan naar uw oude abonnement de oplossing is, betwijfel ik. Ik ben bang dat u van de regen in de drup komt. cS1010 duidt op een activatieprobleem. Dat zal eerst opgelost moeten worden voordat er nieuwe wijzigingen kunnen worden ingevoerd.
Goedemorgen @621954 en welkom op de Community,
Fijn dat je ons gevonden hebt op dit forum! Foutcode CS1010 wijst inderdaad op een probleem met de administratieve activatie van het apparaat, zoals @Jan F. ook al aangeeft.
Ik weet dus niet of het gaat helpen dat je terugschakelt naar het oude abonnement. De kans bestaat dat je tegen dezelfde problemen aanloopt qua activatie.
Kun je laten weten of alles inmiddels werkt?
Vanaf dat de next foutcode gaf mijn oude aangesloten en internet en tv zijn uitstekend alleen de telefoon werkt niet .nu heb ik de vaste telefoon afgezegd. De mediabox next heeft vanaf begin foutcode aangegeven .had ook geen connectbox maar nu wel die geeft een rode knipperende telefoon aan wat ik niet wegkrijg op de connectbox alles al gedaan laat het maar zo. De mediabox next staat verpakt om terug te sturen.
En verandering moet wel beter zijn en werken.
Groet 621954
@621954 Zo te zien staat het verzoek om je pakket aan te passen nog open. Maar doordat in de achterliggende systemen een en ander stagneert zit hierin vertraging.
Het nieuwe pakket zal actief zijn zodra de problemen in achterliggende systemen zijn opgelost. Dit verklaard dus ook waarom het rode telefoonhoorntje op dit moment knippert op het Connectbox modem.
We doen ons best om deze problemen voor alle klanten die hier last van hebben zo snel mogelijk op te lossen.
Nou geweldig
Geen woorden maar daden hoop ik
Positief is wel dat mijn tv en internet uitstekend werken, ben alleen bang met de maandelijkse betaling ik wacht af
.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.