Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Arnold1310 wrote:
Heb jij momenteel je MBXL ook voor tv en internet dus geen los modem? Dan heb je bij de Next wel een apart modem nodig. Weet alleen niet of Ziggo, klanten die op dit moment hun XL zowel voor tv als internet gebruiken al een Next aanbied. Heb dit al 2x gevraagd in topics op dit forum maar nooit een antwoord op gehad. Ik heb namelijk ook tv/internet via de XL.
Ik denk niet dat Ziggo het goed zal vinden dat je je Horizon XL náást je Next blijft gebruiken.
Boxje wrote:
dus het Ziggo modem dat ik heb staan kan ik dus niet voor de Media Next gebruiken? heb nu een connectbox staan Compal CH7465 LG staan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.