Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Deze week heb ik een nieuwe mediabox XL ontvangen.
Bij de levering zat geen instructie en dus ben ik aan de slag gegaan. Dat leek te werken, maar het programma bleef steken in verwerken. Daarover klantenservice gebeld en die hebben aangegeven dat de box aangesloten moet zijn op het internet modem. Na deze verbinding is de installatie goed verlopen. De medewerker vertelde dat voor goede werking de internetkabel altijd aan gesloten moet zijn op het modem.
Vandaag heb ik de installatie instructies opgezocht en of ik nu aangeef of ik wel of geen internet van Ziggo heb maak niet uit, er wordt nergens in de instructie aangegeven dat er een verbinding met het modem gemaakt moet worden.
Bij mij is de wandcontactdoos met 2 aansluitingen.
Bij een nieuwe versterker weet ik niet hoe het werkt, komt de splitter dan op de wandcontactdoos of na de versterker. indien op de contactdoos dan wordt het een zootje.
Overigens heb ik, als ik de werking goed begrijp wel retoursignaal.
Ben naar bewaard gegaan en heb daar een van de programma's aangeklikt en gestart, daarvoor wordt toch retoursignaal gebruikt?
Bij mij is de wandcontactdoos met 2 aansluitingen.
Bij een nieuwe versterker weet ik niet hoe het werkt, komt de splitter dan op de wandcontactdoos of na de versterker. indien op de contactdoos dan wordt het een zootje.
Overigens heb ik, als ik de werking goed begrijp wel retoursignaal.
Ben naar bewaard gegaan en heb daar een van de programma's aangeklikt en gestart, daarvoor wordt toch retoursignaal gebruikt?
2 gats aop (wandcontactdoos) is verouderd en dient vervangen te woorden door een ziggo monteur
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
@Ontevreden2 Ik heb in december ook een mediabox xl ontvangen en heb het als volgt aangesloten op de AOP in de woonkamer met 2 splitters zonder witte kapjes met 1 gat in de AOP. heb de foto meegestuurd. ontvangst is perfect
@Ontevreden2 Ik heb in december ook een mediabox xl ontvangen en heb het als volgt aangesloten op de AOP in de woonkamer met 2 splitters zonder witte kapjes met 1 gat in de AOP. heb de foto meegestuurd. ontvangst is perfect
bij @Ontevreden2 moet het aop vervangen woorden door een ziggo monteur
De schroefjes enigszins los gedraaid, vraag me wel af of dit de oorzaak is, het geluid lijkt niet op resonantie maar meer op dat van een draaiende schijf.
Het geluid is niet echt hard. We horen het niet als de TV aan staat maar juist als de TV en Box niet in gebruik zijn.
De schroefjes enigszins los gedraaid, vraag me wel af of dit de oorzaak is, het geluid lijkt niet op resonantie maar meer op dat van een draaiende schijf.
Het geluid is niet echt hard. We horen het niet als de TV aan staat maar juist als de TV en Box niet in gebruik zijn.
schroefjes kunnen te strak zitten waardoor het een geluidje maakt
maar zoals je het nu beschrijft klinkt het als een defecte harde schijf
weet je zeker dat de box helemaal nieuwe was en niet een gebruikte ?
weet je zeker dat de box helemaal nieuwe was en niet een gebruikte ?
Wat denk je zelf? Komen deze uberhaupt nog nieuw uit de fabriek? Als dat zo is dan verwacht je toch een model zonder modem en hard disk, want deze zijn niet meer relevant. Met de nieuwe software.
De TV is nu uit, en ik heb het apparaat (dat hoorbaar was) tegen mijn oor gehouden, en daarbij hoorde ik de ventilator.
Bij al deze discussies weet ik niet meer of ik met andere gebruikers te maken heb of met Ziggo medewerkers.
Bij ontvangst van de box was ik wel verbaasd dat die precies hetzelfde was als de vorige en dat er dus in jaren geen enkele voorruitgang is geweest wat in de wereld van elektronica wel extreem bijzonder is.
Ergens in deze hele discussie is ook aangegeven dat ik qua aansluiting met verouderde toestanden werk, nogal apart.
Als je al jaren klant bent dan verwacht je toch een pro actieve provider,
Ook lang geleden heb ik bij de klantenservice al eens aangegeven dat de apparatuur middeleeuws is.
De Ziggo moderatoren zijn gelukkig goed te herkennen. Wie geen Ziggo logo en Moderator achter zijn of haar naam heeft is gewoon medeklant.
Ergens in deze hele discussie is ook aangegeven dat ik qua aansluiting met verouderde toestanden werk, nogal apart.
Als je al jaren klant bent dan verwacht je toch een pro actieve provider
Het vervelende is apparatuur verouderd terwijl de techniek doorgaat, sommige technieken doorstaan de tand destijds en sommige veranderen.
Het nadeel van de ontwikkelingen is dat de signalen steeds gevoeliger worden voor storingen, waar eerst twee electra draden voor nood dienst konden doen als tijdelijke coax is dat nu bijna uit den boze.
De provider(s), harken genoeg omzet bij elkaar uit de abonnements gelden en andere inkomsten, maar moet toch ook op de centen letten, alles moet worden betaald. En vandaag de dag ook winst voor investeerders of aandeelhouders maken, kortom met zo min mogelijk kosten de klanten zo lang mogelijk tevreden houden. Apparatuur en aansluit materiaal wordt pas vervangen als het echt niet anders kan. Door links de prijs te verhogen kan er rechts een korting vanaf.
Op zich kost het aardig wat om een isp te zijn kijk hoe het met Freedom Internet is gegaan. Die hebben voor alle kosten graag klanten die in één keer hun jaar abonnement voldoen, waardoor ze middelen krijgen om het bedrijf verder op te bouwen. Binnen korte tijd met wat hulp een isp worden is toch respect waard in dit land die voornamelijk oranje/groen is ingekleurd.
weet je zeker dat de box helemaal nieuwe was en niet een gebruikte ?
Wat denk je zelf? Komen deze uberhaupt nog nieuw uit de fabriek? Als dat zo is dan verwacht je toch een model zonder modem en hard disk, want deze zijn niet meer relevant. Met de nieuwe software.
.Deze week heb ik een nieuwe mediabox XL ontvangen.
Bij de levering zat geen instructie en dus ben ik aan de slag gegaan.
Geen instructie, dat schreeuwt bij mij niet nieuw, bij mijn Humax zat netjes een mooi boekje, het kan uiteraard vergeten zijn bij het verzendklaar maken wat ook zeer slordig is.
Off topic
Er zal een behoorlijke voorraad MBXL's zijn met de ogenschijnlijke run op de Next, ga ik er niet vanuit dat ik een nooit eerder gebruikt exemplaar krijgt als ik mijn abonnement verander. Doordat de MBXL nu bij TV Start wordt geleverd komen er weer een aantal Humax en Pace ontvangers retour die ingezet kunnen worden als 2e ontvanger, zonder grote aanschaf kosten.
Vanaf 29 februari is Apple TV+ beschikbaar op de Mediabox Next en op de
Next Mini. Apple TV+ biedt bekroonde films en series van de bekendste
verhalenvertellers van dit moment, waaronder Masters of th...