Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik heb hulp nodig bij het aansluiten van mijn bose 321 systeem (meer dan 10 jaar oud) aan mijn horizon box. Ik heb al geprobeerd met hdmi kabel maar dat werkt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het hangt deels van het model mediabox af de optische uitgang is de betere keuze.
Een andere optie is een tulp- tulp of jackplug naar tulpkabel op de 3-2-1 in de aux ingang.
De afbeelding kan afwijken van de gebruikte 3-2-1 deze dient puur als voorbeeld.
Je kunt de Horizon box via de optische uitgang verbinden met de optische ingang van de Bose123.
Dat klinkt het allerbest.
Maar ook via de aux uitgang van de ene variant van de Horizon box -> mini jack naar tulp op je Bose123 en vanuit de tulpuitgang van de andere variant Horizon box naar de Bose123 klikt het prima.
Het hangt deels van het model mediabox af de optische uitgang is de betere keuze.
Een andere optie is een tulp- tulp of jackplug naar tulpkabel op de 3-2-1 in de aux ingang.
De afbeelding kan afwijken van de gebruikte 3-2-1 deze dient puur als voorbeeld.
Dank ik ga hier mee aan de slag!
Ook jij bedankt voor je reactie. Ik ga hier denk ik wel uitkomen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...