1
Vraag
2
Reacties
yvon42

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluiten AV reciever horizon en smart tv

Hoi, ik heb net een 4k lg 610v gekocht hierop wil ik minj av receiver (tx nr 616 onkyo) en de horizon box op aansluiten, op dit moment: coax in via horizon daarna hdmi naar av en daarna hdmi naar TV via arc, nu kan ik bv netflix op de horizon box aanzetten maar dan heb ik volgens mij gewoon 1080p, via de tv (wifi) 4k, echter via de tv binnengekomen signaal herkent de av receiver niet en deze blijft dus gewoon op het (horizon) tv kanaal geluid weergeven, wat is de beste opstelling tussen de 3 apparaten, coax naar horizon en dan tv en dan av of toch coax horizon/av/tv maar hoe krijg ik dan het geluid van de tv op de AV??
of is dit in te stellen op de TV/AV??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1078Likes
Misschien een optical cable van tv naar receiver? Dan geeft hij altijd het geluid weer van wat er op dat moment op de tv zichtbaar is, ongeacht wat dat is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1078Likes
Misschien een optical cable van tv naar receiver? Dan geeft hij altijd het geluid weer van wat er op dat moment op de tv zichtbaar is, ongeacht wat dat is.
yvon42
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik ook aan gedacht maar herkent de av het signaal, staat wel op mijn lijstje om te proberen, andere hdmi kabel staat ook op het probeer lijstje, maar denk zelf meer in de richting van instellingen van tv en receiver of omdraaien sequentie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic