1
Vraag
2
Reacties
xeikx

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanschaf HDMI Switch

Hallo,

Ik had een oude mediabox met een ingebouwde Harddisk. 

De oude box is defect geraakt en nu heb ik een nieuwe box ontvangen t.w.: mediabox Next.

Voor deze box is mijn abonnement verhoogd met 5 euro p/m om mijn oude mogelijkheden te behouden zoals terugkijken en opnemen.

De box moet ik aansluiten via een HDMI kabel naar mijn TV (de oude box was aangesloten via Scart)

Mijn TV heeft maar 1 HDMI aansluiting waardoor ik mijn Google GO nu niet meer kan gebruiken.

In de Ziggo webshop heb ik een HDMI switch zien staan waardoor ik wel de Google GO tezamen met de mediabox next kan aansluiten op de HDMI poort van de TV.

Mijn vraag is of ik enige coulance/korting kan krijgen voor deze aankoop?

Ik ben maandelijks al 5 euro duurder uit omdat de oude box defect is waar ik niets aan kan doen en de nieuwe box werkt alleen goed via HDMI.

De kosten voor de HDMI switch bedragen € 34,95 excl. verzendkosten.

Dat ik deze vraag via de chat stel is, omdat de klantenservice mij hier naar verwees.

Met vriendelijke groet,

xeikx

Mijn email is bij jullie bekend.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 337Oplossingen
  • 530Likes

Dag @xeikx! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Goed dat je ons hier hebt weten te vinden voor je vraag.

Ik heb je bericht goed doorgenomen en ik vind het erg spijtig om te lezen dat je oude mediabox defect is geraakt. Nu de nieuwe Next middels HDMI aangesloten moet worden op je televisie snap ik dat dat lastig gaat als er slechts één HDMI ingang op zit welke eigenlijk al bezet is. Een stukje coulance is wat mij betreft dan ook op zijn plaats, ook omdat je hier zelf weinig aan kunt doen.

Ik bied je daarom graag een vergoeding aan van de helft van de kosten (€ 18,73 - verzendkosten meegerekend) voor de HDMI switch welke je kunt bestellen via onze randapparatuurshop. Een andere mogelijkheid die ik heb is om je een gratis zenderpakket naar keuze aan te bieden voor de duur van 3 maanden. Geef gerust aan waar je voorkeur naar uit gaat, dan maak ik het in orde! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
bloemen64
Super Expert
Super Expert
  • 4212Posts
  • 135Oplossingen
  • 2236Likes

Is het een nieuwe versie van de Next? De oude heeft ook een scart aansluiting. Heb je wel een verloopje voor nodig maar die stuurt Ziggo gratis op als je dat vraagt.

xeikx
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe versie

bloemen64
Super Expert
Super Expert
  • 4212Posts
  • 135Oplossingen
  • 2236Likes

Oke. Dan is er geen keus.

Ik zal het bij een moderator leggen of je kans hebt op coulance.

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 337Oplossingen
  • 530Likes

Dag @xeikx! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Goed dat je ons hier hebt weten te vinden voor je vraag.

Ik heb je bericht goed doorgenomen en ik vind het erg spijtig om te lezen dat je oude mediabox defect is geraakt. Nu de nieuwe Next middels HDMI aangesloten moet worden op je televisie snap ik dat dat lastig gaat als er slechts één HDMI ingang op zit welke eigenlijk al bezet is. Een stukje coulance is wat mij betreft dan ook op zijn plaats, ook omdat je hier zelf weinig aan kunt doen.

Ik bied je daarom graag een vergoeding aan van de helft van de kosten (€ 18,73 - verzendkosten meegerekend) voor de HDMI switch welke je kunt bestellen via onze randapparatuurshop. Een andere mogelijkheid die ik heb is om je een gratis zenderpakket naar keuze aan te bieden voor de duur van 3 maanden. Geef gerust aan waar je voorkeur naar uit gaat, dan maak ik het in orde! 

xeikx
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Erik S,

Ik ben blij met jou aanbod om de kosten te delen.

Ik ga hier dan ook mee akkoord.

Ik zie via de mail wel hoe ik dit dan verder moet afstemmen met jullie.

Met vriendelijke groet,

xeikx

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 337Oplossingen
  • 530Likes

Dankjewel voor je snelle reactie en fijn dat je blij bent met dit aanbod. Ik heb de helft inmiddels voor je vergoed. Het bedrag van € 18,73 zal verrekend worden met je volgende factuur in maart. Je kunt de HDMI switch zelf bestellen vanuit onze randapparatuurshop. 

Mooie dag verder!

xeikx
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Erik,

Ook jij een hele fijne dag toegewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo