Wanneer ik de Xite radiozenders bekijk is de naam Xite prominent in beeld, terwijl het " soort" Xite zender op afstand nauwelijks is te lezen. Kan dit in lay out pictogram niet aangepast worden zodat ook op kijkafstand het " soort" Xite zender duidelijk kan worden gelezen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ben geheel met je eens de text onder de Xite is niet te lezen. Ik ga vragen of ze dit willen doorzetten de medewerkers van Ziggo naar de juiste afdeling. Ook op 5 meter 20 op een 43 inch 4K TV kan ik het ook niet lezen.
Goedemiddag @Rinus54 , goed dat je het aangeeft. Tips zijn altijd welkom. Ik heb net even gekeken maar ik zie het zelf niet terug (misschien kijk ik verkeerd). Wil je een foto of screenshot delen van waar dit probleem zich precies voordoet? Dan kan ik het doorzetten.
@Dave Je bent een topper! Ik zat heel ergens anders. Maar jullie hebben gelijk dit is onleesbaar. Ik zet het door naar de afdeling die hierover gaat.
Op zich een goed idee met die grotere titels! Alleen ben ik wat huiverig met de updates voor de radio-app aangezien we volgens mij bijna een jaar wachten op de nieuwe radio-screensaver. Waarom die er nooit is gekomen, is me een raadsel 🤔
@Lotte Dank je wel
Zal eens aan de heren vragen die de Next in de software leggen, kijken of die wat kunnen bekend maken, hij is er inderdaad niet, behalve TV op zwart en Logo door je beeld.
Dank voor jullie input op mijn post. Laten we hopen dat nu we min of meer digitaal radio moeten gaan luisteren ook dit onderdeel van de software ge-updated gaat worden. Ik luisterde tot een paar dagen geleden analoog en als we het dan bij digitaal luisteren in de "radio" omgeving méér perfect kunnen krijgen zou dat mooi zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.