1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jan24

Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Aanbod voor gratis 12 maanden Movies en Series

Omdat ik een trouwe klant ben krijg ik dit aangeboden via de mail.

Moet alleen nog het pakket activeren.

Is dit aanbod daadwerkelijk van Ziggo of pishing?

Dit is de tekst, maar niet specifiek mijn naam in de aanhef:

 

Beste mevrouw, meneer,

Je krijgt 12 maanden gratis het extra tv-pakket Movies & Series XL. Gewoon, omdat je een trouwe klant bent. Je moet ‘m alleen nog even activeren, dan doet ie het binnen een dag. En over één jaar stopt ie weer automatisch. Aan je abonnement verandert verder niets.

Je vindt de films en series via het hoofdmenu op je mediabox onder ‘Movies & Series’ en je extra tv-zenders via de tv-gids.
Uitgelicht
Steefb

Level 20
  • 15868Reacties
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo heeft een actie voor trouwe klanten, dit lijkt me legitiem.

 

Staat er ook hoe te activeren?

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo stuurt de laatste weken veel van dit soort aanbiedingen voor vaste klanten.

 

Waar zou je hem moeten activeren?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo heeft een actie voor trouwe klanten, dit lijkt me legitiem.

 

Staat er ook hoe te activeren?

Jan24
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Op de oranje button die ook in de mail staat. Met in de button de tekst: activeer je pakket.

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Ik heb ook het aanbod gehad voor 1 jaar gratis Movies en Series XL. Ik hoef geen Movies en Series XL, ik wil een goed werkend opnamesysteem en een goede EPG. En dat krijgen ze nog steeds niet voor elkaar 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jan24  schreef:

Op de oranje button die ook in de mail staat. Met in de button de tekst: activeer je pakket.


Als het goed is zie je als je met je muis op die button gaat staan, en rechts klikt de optie ''koppeling kopiëren'' Kun je deze koppeling hier plaatsen?

 

De hele koppeling hoeft niet, de eerste regel zal wel voldoen.

Jan24
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Dit is de eerste regel van de koppeling:

https://mail.ziggo.com/link?id=9sT4u5napm8:MD4V62ovW-

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit lijkt me legitiem. Stond je klantnummer niet in de mail? Dit heb ik gezien bij andere aanbiedingen.

Paul68

Level 5
  • 74Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Wat is toch bij Ziggo een trouwe klant?  Ben al ik weet niet hoe lang klant bij eerst UPC en daarna Ziggo......en nog nooit enige aanbieding gehad.....

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Paul68  schreef:

Wat is toch bij Ziggo een trouwe klant?  Ben al ik weet niet hoe lang klant bij eerst UPC en daarna Ziggo......en nog nooit enige aanbieding gehad.....


@Paul68 Ik hetzelfde, maar heb wel begrepen dat niet een paar miljoen vaste klanten allemaal tegelijk een aanbieding krijgen, als er dan 1 op de 20 gaat bellen of op een andere manier contact opnemen, dan wordt alles overspoeld.

Jan24
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Geen klantnummer kunnen ontdekken.

En de aanhef zonder mijn naam vond ik vreemd. Als het om een persoonlijk aanbod gaat.

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Bii mij stond er wel een klantnummer op en het nummer was ook correct. Staat net boven de tekst “Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht, KvK 37026706”

Paul68

Level 5
  • 74Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

"Niet allemaal tegelijk"....dat begrijp ik........., maar aan de andere kant "nooit", dat begrijp ik niet!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Paul68  schreef:

"Niet allemaal tegelijk"....dat begrijp ik........., maar aan de andere kant "nooit", dat begrijp ik niet!


@Paul68 Ziggo had tot nu toe alleen aanbieding voor nieuwe klanten.

Deze actie voor vaste klanten loopt ook nog maar een paar weken en lijkt nog niet ten einde, ik zie er in golven acties voorbijkomen hier op het forum gemeld, dus wie weet wat er nog voor aanbiedingen komen voor jou en mij en andere klanten.

Paul68

Level 5
  • 74Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Misschien wordt het toch tijd, dat een Ziggo-moderator hier haar/zijn licht over laat schijnen?

Met betrekking tot dit onderwerp is het vanaf die kant erg stil.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jan24
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Klantnummer gevonden, dank voor de tip.

Maar de algemene aanhef van de mail vond ik verdacht. Als mijn klantnummer erbij staat, dan had men in de aanhef ook mijn naam kunnen noemen i.p.v. meneer/mevrouw.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic