Omdat ik een trouwe klant ben krijg ik dit aangeboden via de mail.
Moet alleen nog het pakket activeren.
Is dit aanbod daadwerkelijk van Ziggo of pishing?
Dit is de tekst, maar niet specifiek mijn naam in de aanhef:
Beste mevrouw, meneer, Je krijgt 12 maanden gratis het extra tv-pakket Movies & Series XL. Gewoon, omdat je een trouwe klant bent. Je moet ‘m alleen nog even activeren, dan doet ie het binnen een dag. En over één jaar stopt ie weer automatisch. Aan je abonnement verandert verder niets. Je vindt de films en series via het hoofdmenu op je mediabox onder ‘Movies & Series’ en je extra tv-zenders via de tv-gids. |
Ziggo heeft een actie voor trouwe klanten, dit lijkt me legitiem.
Staat er ook hoe te activeren?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo stuurt de laatste weken veel van dit soort aanbiedingen voor vaste klanten.
Waar zou je hem moeten activeren?
Ziggo heeft een actie voor trouwe klanten, dit lijkt me legitiem.
Staat er ook hoe te activeren?
Op de oranje button die ook in de mail staat. Met in de button de tekst: activeer je pakket.
Ik heb ook het aanbod gehad voor 1 jaar gratis Movies en Series XL. Ik hoef geen Movies en Series XL, ik wil een goed werkend opnamesysteem en een goede EPG. En dat krijgen ze nog steeds niet voor elkaar
@Jan24 schreef:Op de oranje button die ook in de mail staat. Met in de button de tekst: activeer je pakket.
Als het goed is zie je als je met je muis op die button gaat staan, en rechts klikt de optie ''koppeling kopiëren'' Kun je deze koppeling hier plaatsen?
De hele koppeling hoeft niet, de eerste regel zal wel voldoen.
Dit is de eerste regel van de koppeling:
Dit lijkt me legitiem. Stond je klantnummer niet in de mail? Dit heb ik gezien bij andere aanbiedingen.
Wat is toch bij Ziggo een trouwe klant? Ben al ik weet niet hoe lang klant bij eerst UPC en daarna Ziggo......en nog nooit enige aanbieding gehad.....
@Paul68 schreef:
Wat is toch bij Ziggo een trouwe klant? Ben al ik weet niet hoe lang klant bij eerst UPC en daarna Ziggo......en nog nooit enige aanbieding gehad.....
@Paul68 Ik hetzelfde, maar heb wel begrepen dat niet een paar miljoen vaste klanten allemaal tegelijk een aanbieding krijgen, als er dan 1 op de 20 gaat bellen of op een andere manier contact opnemen, dan wordt alles overspoeld.
Geen klantnummer kunnen ontdekken.
En de aanhef zonder mijn naam vond ik vreemd. Als het om een persoonlijk aanbod gaat.
Bii mij stond er wel een klantnummer op en het nummer was ook correct. Staat net boven de tekst “Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht, KvK 37026706”
"Niet allemaal tegelijk"....dat begrijp ik........., maar aan de andere kant "nooit", dat begrijp ik niet!
@Paul68 schreef:
"Niet allemaal tegelijk"....dat begrijp ik........., maar aan de andere kant "nooit", dat begrijp ik niet!
@Paul68 Ziggo had tot nu toe alleen aanbieding voor nieuwe klanten.
Deze actie voor vaste klanten loopt ook nog maar een paar weken en lijkt nog niet ten einde, ik zie er in golven acties voorbijkomen hier op het forum gemeld, dus wie weet wat er nog voor aanbiedingen komen voor jou en mij en andere klanten.
Misschien wordt het toch tijd, dat een Ziggo-moderator hier haar/zijn licht over laat schijnen?
Met betrekking tot dit onderwerp is het vanaf die kant erg stil.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Klantnummer gevonden, dank voor de tip.
Maar de algemene aanhef van de mail vond ik verdacht. Als mijn klantnummer erbij staat, dan had men in de aanhef ook mijn naam kunnen noemen i.p.v. meneer/mevrouw.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.