David84

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aanbod verdere races naast Motogp

Beste, 

Aangezien jullie de Motogp hebben weggekaapt bij Eurosport vroeg ik me af of jullie dan ook alle voorlopers naar de Motogp toe gaan uitzenden, en volgen? En dan bedoel ik dus het uitzenden en verslag leggen van: Redbull Rookies Cup, CEV, CIV, BTC, NTC en ga zo maar door. Er zijn veel mensen die dit volgen aangezien er veel Kids vanaf die klassen doorstromen naar de Moto3, en soms ook Moto2. Zo zie je het pad wat een coureur bewandeld voordat hij/zei in de Motogp terecht komt. Of moeten we voor dit dan nog weer extra een abonnement nemen, omdat dit op Eurosport blijft?

Alvast bedankt voor uw antwoord. 

Met vriendelijke groet, 

David. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9916Posts
  • 846Oplossingen
  • 2385Likes

Goedemorgen @David84 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op het forum! Ik zie dat @Dave! al het nodige aan informatie met jou gedeeld heeft. Hier kan ik aan toevoegen dat Ziggo Sport vooralsnog de rechten verworven heeft voor de MotoGP, Moto3 en Moto3. Op deze pagina lees je hierover meer. Meer dan deze informatie is op dit moment niet bekend. Wanneer er races worden toegevoegd aan het aanbod laten wij dit uiteraard via de bekende kanalen weten. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16075Posts
  • 693Oplossingen
  • 3908Likes

Welkom op het Klant helpt Klant Forum.

Ziggo Sport bied diverse races aan en als je naast Ziggo ook Vodafone hebt kan je dus Ziggo Sport Totaal nemen of via het Max pakket. Welke races er zijn, moet ik even voor je nagaan, maar het zijn er veel.

Dit is er op Ziggo Sport Racing kanaal te volgen: Ziggo Sport Racing 

Anders zou moderator dit nog kunnen op noemen, ze komen elke dag de topic's langs, om je vraag te beantwoorden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

David84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Dave, 

Bedankt voor je antwoord.

Dat er veel races zijn dat weet ik. Ik heb namelijk Ziggo sport totaal genomen. Maar anders dan de categorieën die ik noemde heb ik geen interesse in. Dus ga niet uitzoeken wat er voor races er alpemaal zijn, dat zou namelijk zonde van je tijd zijn. Ik vraag het echt specifiek voor de cups die ik noemde in m'n vraag. 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16075Posts
  • 693Oplossingen
  • 3908Likes

De link die ik gaf zijn de races die Ziggo aanbied, maar wacht even tot december af, omdat de Formule 1 verdwijnt en wie weet er de races die jij benoemt er voor terug komen. Hopelijk zoals ik reeds ook zei kan medewerker van Ziggo nog kijken wat er voor Race kanaal in de planning zit. Medewerkers zal dit topic oppakken dus je hoort wel van hun wat er nog allemaal eventueel bij komt. 

Dat is alles wat ik nu kan vertellen, meer weet ik ook niet wat er gaat gebeuren.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9916Posts
  • 846Oplossingen
  • 2385Likes

Goedemorgen @David84 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op het forum! Ik zie dat @Dave! al het nodige aan informatie met jou gedeeld heeft. Hier kan ik aan toevoegen dat Ziggo Sport vooralsnog de rechten verworven heeft voor de MotoGP, Moto3 en Moto3. Op deze pagina lees je hierover meer. Meer dan deze informatie is op dit moment niet bekend. Wanneer er races worden toegevoegd aan het aanbod laten wij dit uiteraard via de bekende kanalen weten. 

Bekijk in context

David84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Paul,

Bedankt voor je toelichting. Hopelijk gaat dit wel gebeuren, want zo kunnen jullie ook de andere Nederlanders, zoals Collin Veijer, volgen. Want zo als ik het goed begrijp, en zoals het er nu naar uitziet, moeten de motorsport fans 2 aparte abonnementen nemen om zo alles te kunnen volgen. Jammer, gaat veel geld kosten. 

Maar nogmaals bedankt voor je antwoord. 

Groeten, 

David. 

Uitgelicht topic