Goedenavond,
Binnenkort schakel ik over van Movies & Series naar Movies & Series XL.
Bij Movies & Series zie ik nog wel eens films staan, bijvoorbeeld Furious 7, waarbij een huurbedrag staat. Blijft dit hetzelfde van de XL versie, dat er dan films (of series) zijn waarvoor betaald moet worden? Of hoe gaat in zijn werking met XL?
Mvg,
Michelle
Opgelost! Ga naar oplossing.
@MasterWayZ Als je zoekt in de mediaboxen, staat er een bedrag achter en in de Ziggo Go app en Ziggo Go TV staat er een bedrag onder als het een huurfilm is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lees op https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl alle informatie over het zenderpakket Movies & Series XL!
Er blijven films waar je voor moet betalen.
Je krijgt er met XL 40 zenders bij.
Een deel van de films die onder Paramount&Showtime vallen hoef je dan niet meer te huren
Is hier een lijst van wat dan wel en niet betaald is met het XL pakket?
De Ziggo klantenservice had het alleen over HBO Max dat dit erbij in zit dan.
HBO Max zit er niet bij
HBO MAX zit niet in Movies en series XL, er zijn nog wel een aantal HBO series die er nog inzitten: Kijk de beste films en series van HBO | Ziggo Entertainment
Bij mijn weten is er geen lijst die aangeeft wat betaald en niet betaald is, dat wisselt ook met regelmaat.
Klik op de afbeelding voor een vergroting.
Ugh, gaat dan weer lekker zo (zie https://twitter.com/MasterWayZ1/status/1532081651093843972 )
In dat geval, als ik toevallig een serie aanklik op de Mediabox die gehuurd moet worden, als ik dan op kijken druk dan zegt die eerst dan het een huur film is, of moet ik dan extra goed opletten omdat het anders zo de rekening gaat?
Ik ben niet helemaal zeker meer, maar volgens mij moet je altijd eerst nog een code invullen voordat je een huurfilm kunt afspelen.
Standaard is die 0000 , maar die kun je wijzigen: Pincode en betaalcode wijzigen | Klantenservice | Ziggo
Als je Movies&Series(x)L hebt, kan je normaal naar movies&series gaan en dan een film naar keuze. Je kan deze dan gewoon kijken, huur films zie je niet staan bij Movies&Series(x)L
@MasterWayZ Even uitgeprobeerd.
Huren is een apart blok met de kop Huren als je in Movies en Series komt op de Mediabox XL, de Next en Next mini en de Ziggo Go app en Ziggo Go TV.
Je moet altijd je pincode / betaalcode invullen als je een film huurt, dus dat kan niet zomaar zonder code.
Het nadeel is dat als je zoekt dat het dan niet duidelijk bij staat wat huur is en wat niet.
@MasterWayZ Als je zoekt in de mediaboxen, staat er een bedrag achter en in de Ziggo Go app en Ziggo Go TV staat er een bedrag onder als het een huurfilm is.
Top! Bedankt!
Had stiekem gehoopt dat bij Movies & Series (X)L sommige films die ik kijk bij het pakket dan in zouden zitten, maar helaas niet zo, dus geen gratis Fast & Furious filmreeks voor mij, toch maar kijken of ik een USB stick in de TV kan doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.