Hallo, als ik voorheen het menu opende met de home toets op de ab dan kreeg je onder "voor jou" een aanbeveling voor een serie of film. Hartstikke fijn vond ik toen. Alleen sinds de laatste update krijg ik niet alleen aanbevelingen die bij ziggo go te zien zijn. Ik krijg nu voornamelijk series of films die exclusief te zien zijn bij diverse stream diensten. Ik heb 1 dienst en niet al die andere, dus de meeste aanbevelingen kan ik niet kijken. Je kan die aanbevelingIs eigenlijk meer zien als een sluik-reclame dan dat het een aanbeveling is, want je kan ze niet bekijken. Is echt een voorbeeldje van "lekker maken met een dooie mus" . Ik kan bij instellingen persoonlijke aanbevelingen aan of uit zetten. Dus deze uit gezet, maar ik krijg de sluik reclame aanbevelingen nog steeds. Wel zie ik de ziggo go aanbevelingen niet meer en die zou ik eigenlijk wel graag zien. Dus weet iemand hier of er een manier is om de zogenaamde aanbevelingen van b.v Prime, Videoland, Hbo Max etc uit te zetten ? Dank alvast dat je de vraag hebt gelezen en hoop dat iemand een oplossing weet voor deze ongevraagde info reclame. Met vriendelijke groeten Cees
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Bierkens Amster, goedemiddag!
De nieuwe update had niet gehoeven lees ik wel, hierdoor ben je de "voor jou" aanbevelingen verloren. Of verloren, je hebt er meer bijgekregen.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om bepaalde content niet weer te geven op het moment dat persoonlijke aanbevelingen aanstaat. Het is nu simpelweg alles weergeven (op basis van interesse / kijkprofiel) of niets door persoonlijke aanbevelingen uit te zetten. De wens is al vaker benoemd door onze klanten (en testers) en ook onder de aandacht is gebracht bij de beleidsvoerders. We kunnen alleen niet beloven of en wanneer dit aangepast gaat worden. 😊
Op het moment dat persoonlijke aanbevelingen uitstaat kun je overigens nog wel generieke reclames zien in het "Voor jou" menu. Die zijn dan dus niet gebaseerd op het kijkgedrag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een standaard ingebouwde software die er is op afgesteld, ik krijg deze ook van diverse diensten, ik ben op 1 na niet geabonneerd op die diensten, maar Ziggo laat zien welke dienst welk programma/Film/Serie zich bevind, ook bij het zoeken er van. Ze kunnen u bezwaar altijd meenemen en naar de juiste afdeling zetten, een Ziggo Medewerker komt altijd afzienbare tijd de topic's langs en wie weet.
Maar ik denk niet persoonlijk dat Ziggo de aanbevelingen Videoland, Amazone Prime, HBO Max, Pathe gaat uitzetten, ook de concurrent doet dit had ik gezien.
Hoi @Bierkens Amster, goedemiddag!
De nieuwe update had niet gehoeven lees ik wel, hierdoor ben je de "voor jou" aanbevelingen verloren. Of verloren, je hebt er meer bijgekregen.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om bepaalde content niet weer te geven op het moment dat persoonlijke aanbevelingen aanstaat. Het is nu simpelweg alles weergeven (op basis van interesse / kijkprofiel) of niets door persoonlijke aanbevelingen uit te zetten. De wens is al vaker benoemd door onze klanten (en testers) en ook onder de aandacht is gebracht bij de beleidsvoerders. We kunnen alleen niet beloven of en wanneer dit aangepast gaat worden. 😊
Op het moment dat persoonlijke aanbevelingen uitstaat kun je overigens nog wel generieke reclames zien in het "Voor jou" menu. Die zijn dan dus niet gebaseerd op het kijkgedrag.
Dank voor de uitleg. Helemaal duidelijk. Het is niet heel erg als je de aanbevelingen zie wanneer je de mediabox gebruikt. Het is alleen irritant, iets te zien krijgen wat je niet kan zien.
Zeer begrijpelijk, je wordt dan inderdaad een beetje blij gemaakt met een dooie mus @Bierkens Amster. We zijn er in ieder geval mee bezig!
Hallo allemaal,
dit gaat maar een beetje over aanbevelingen maar het heeft er wél mee te maken.
Als de programmalijst een tijdje niet gebruikt is ’vloeit’ die over naar aanbevolen series. Ik weet niet waar die aanbevelingen voor mij op gebaseerd zijn maar het maakt me soms wel nieuwsgierig.
Nu zie je echter alleen maar een scene uit de serie en de titel daarvan. Zou het niet meer wervend zijn als er ook een (korte) synopsis over de serie wordt weergegeven? Ik weet wel dat alles op te zoeken is maar zo'n korte omschrijving zou geen kwaad kunnen. In de linker bovenhoek van het betreffende beeld is er vaak een zee van ruimte om wat tekst kwijt te kunnen.
Het lijkt mij extra stimulerend om zo'n serie daadwerkelijk te gaan bekijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.