Samsung UE55KU tv via arc aangesloten op Samsung HW-Q800T soundbar. Gaat een paar dagen goed en dan valt ARC weg. Wat moet ik doen of veranderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is een Ziggo mediabox aangesloten op de soundbar of direct aan de TV?
Of het voor alle Samsung modellen hetzelfde is weet in niet echter HDMI-CEC door Samsung Anynet genoemd moet wel aan staan, anders zult u geen geluid via externe luidsprekers krijgen. Dat is in ieder geval zo op mijn Samsung, naast Anynet staat in de TV setting de interne luidspreker uit en geluid via externe bron aan?
Valt het geluid plots weg of vergeet u op de soundbar de juiste ingangsbron de kiezen?
Dat is per situatie en type soundbar verschillend. Ik heb het nog niet opgezocht, bij een audio/video systeem is de Next direct op de soundbar handig, als er ook radio wordt geluisterd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je iets van een slaapstand if energie zuinige mode ingesteld ?
valt het geluid alleen weg bij een bepaalt hdmi apparaat of bij alles ?
Geen slaapstand of energie zuinige modus ingesteld. Alleen bij de soundbar.
hoe staan de instellingen van de tv en next ?
Is een Ziggo mediabox aangesloten op de soundbar of direct aan de TV?
Of het voor alle Samsung modellen hetzelfde is weet in niet echter HDMI-CEC door Samsung Anynet genoemd moet wel aan staan, anders zult u geen geluid via externe luidsprekers krijgen. Dat is in ieder geval zo op mijn Samsung, naast Anynet staat in de TV setting de interne luidspreker uit en geluid via externe bron aan?
Valt het geluid plots weg of vergeet u op de soundbar de juiste ingangsbron de kiezen?
Hoi RoWi, je tips nagekeken, alles gaat nu weer goed. Is het belangrijk of de mediabox next op de soundbar of de tv is aangesloten?
B.v.b. hartelijk dank
Dat is per situatie en type soundbar verschillend. Ik heb het nog niet opgezocht, bij een audio/video systeem is de Next direct op de soundbar handig, als er ook radio wordt geluisterd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.