1
Vraag
2
Reacties
ditisBert

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

AOP niet meer in gebruikt, moet dit voor de komst van monteur worden hersteld?

Enige jaren geleden, toen je nog een coax kabel nodig had om tv te kijken is er door een electriciën in elke kamer een coax aansluiting gemaakt met een versterker en verdeler in de meterkast. Het originele AOP zit in de kamer met twee gaten, deze werd niet meer gebruikt. Ik heb toentertijd de modem van Ziggo op de verdeler aangesloten en dat werkte prima.

Ik heb later geen behoefte meer gehad aan deze vertakkingen en ik heb nu alleen nog maar een coax aansluiting van af de groene kabel naar een ander plek in de kamer. Daar staat de tv en de modem, in bridge mode. Dus; groene kabel→ coax (ong 4 meter) → splitter → modem en tv.

Tot een snelheid van 100 mbit ging dit prima, maar mijn huidige snelheid van 250 mbit wordt bij lange na niet gehaald. Ik heb alles geprobeerd, ook het modem met ziggo kabeltje rechtstreeks op groene kabel, maar de snelheid wordt niet gehaald, er zal dus een monteur moeten komen.

Moet ik nu eerst alles in de oude situate terugbrengen? En wat is dat? de situatie met één AOP? De situatie met de splitter? Ik wil heel graag de beloofde (en betaalde) snelheid.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17051Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2620Likes

De monteur zal het AOP herstellen en alles verder aansluiten. De oude situatie  herstellen lijkt me niet nodig.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jan F.

Level 20
  • 17051Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2620Likes

De monteur zal het AOP herstellen en alles verder aansluiten. De oude situatie  herstellen lijkt me niet nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic