Vraag
Reacties
Oplossing
Karodem
Level 3

AB koppeling met Philips 65OLED934 werkt opeens niet meer!

Vanaf gisteren werkt opeens de koppeling van de AB niet meer. Heb het eerder na een firmware update mediabox ook al eens gehad. Na een paar dagen werkte her ineens weer. Blijft toch vervelend dat dit probleem vaker terugkomt!!!

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Karodem

 

Ik heb in dit geval een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. PostNL komt binnen 3 werkdagen langs met het pakketje. De oude afstandsbediening mag je behouden als reserve. Vroeg of laat, zijn we onze afstandsbediening een keertje kwijt. Heb de mijne ooit teruggevonden in de koelkast haha.
Dus 1 reserve is geen overbodige luxe 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Karodem
Level 3
Topicstarter

Bedankt,

 

zojuist de AB ontvangen, het probleem lijkt opgelost te zijn...

Bekijk in context

13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je al geprobeerd om de afstandbediening opnieuw te koppelen

0 Kudos
Karodem
Level 3
Topicstarter

Hallo,

Ja ik heb geprobeerd te koppelen en de mediabox opnieuw opgestart. Tor nu toe geen succes.

 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

vreemd heb je alleen het merk geselecteerd of ook het type nummer ingevoerd?

0 Kudos
Karodem
Level 3
Topicstarter

Allebei natuurlijk, maar de vraag is in het menu wordt gevraagd de eerste vier karakters. Wat moet ik dan invullen? 65OLED934 dus 65OL ?

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

probeer eens 934

0 Kudos
Karodem
Level 3
Topicstarter

Hallo,

 

Ik heb 934 geprobeerd, 934/, 65OL etc. niets helpt.

Zo vreemd dat het maanden werkt en dan opeens niet meer.

Wel erg vervelend, moet nu weer 2 AB gebruiken.

Overigens de gecombineerde aan/uit functie werkt wel, maar de mute werkt dan weer niet.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

klinkt misschien gek heb je de next al terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen?

0 Kudos
Karodem
Level 3
Topicstarter

Heeft helaas ook niet geholpen.

Misschien een stomme opmerkingen maar zou een nieuwe AB kunnen helpen?

Batterijen heb ik overigens ook nog vervangen.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

geen stomme opmerking hoor

een nieuwe AB zou idd een goede volgende stap kunnen zijn 

maar even afwachten hoe een moderator er over denk

een moderator komt binnen 1 a 2 werkdagen langs het topic 

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Karodem

 

Ik heb in dit geval een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. PostNL komt binnen 3 werkdagen langs met het pakketje. De oude afstandsbediening mag je behouden als reserve. Vroeg of laat, zijn we onze afstandsbediening een keertje kwijt. Heb de mijne ooit teruggevonden in de koelkast haha.
Dus 1 reserve is geen overbodige luxe 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie
Karodem
Level 3
Topicstarter

Hallo,

 

Bedankt alvast, ik hoop dat het probleem hiermee opgelost is.

Zodra ik het heb getest laat ik het resultaat hier weten.

Karodem
Level 3
Topicstarter

Bedankt,

 

zojuist de AB ontvangen, het probleem lijkt opgelost te zijn...

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Top @Karodem

 

Fijn dat het weer werkt zoals het werken moet 🙂 Top dat je dit ons terugkoppelt!

0 Kudos