Vanaf gisteren werkt opeens de koppeling van de AB niet meer. Heb het eerder na een firmware update mediabox ook al eens gehad. Na een paar dagen werkte her ineens weer. Blijft toch vervelend dat dit probleem vaker terugkomt!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Karodem
Ik heb in dit geval een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. PostNL komt binnen 3 werkdagen langs met het pakketje. De oude afstandsbediening mag je behouden als reserve. Vroeg of laat, zijn we onze afstandsbediening een keertje kwijt. Heb de mijne ooit teruggevonden in de koelkast haha.
Dus 1 reserve is geen overbodige luxe 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je al geprobeerd om de afstandbediening opnieuw te koppelen
Hallo,
Ja ik heb geprobeerd te koppelen en de mediabox opnieuw opgestart. Tor nu toe geen succes.
vreemd heb je alleen het merk geselecteerd of ook het type nummer ingevoerd?
Allebei natuurlijk, maar de vraag is in het menu wordt gevraagd de eerste vier karakters. Wat moet ik dan invullen? 65OLED934 dus 65OL ?
probeer eens 934
Hallo,
Ik heb 934 geprobeerd, 934/, 65OL etc. niets helpt.
Zo vreemd dat het maanden werkt en dan opeens niet meer.
Wel erg vervelend, moet nu weer 2 AB gebruiken.
Overigens de gecombineerde aan/uit functie werkt wel, maar de mute werkt dan weer niet.
klinkt misschien gek heb je de next al terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen?
Heeft helaas ook niet geholpen.
Misschien een stomme opmerkingen maar zou een nieuwe AB kunnen helpen?
Batterijen heb ik overigens ook nog vervangen.
geen stomme opmerking hoor
een nieuwe AB zou idd een goede volgende stap kunnen zijn
maar even afwachten hoe een moderator er over denk
een moderator komt binnen 1 a 2 werkdagen langs het topic
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Goedemorgen @Karodem
Ik heb in dit geval een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. PostNL komt binnen 3 werkdagen langs met het pakketje. De oude afstandsbediening mag je behouden als reserve. Vroeg of laat, zijn we onze afstandsbediening een keertje kwijt. Heb de mijne ooit teruggevonden in de koelkast haha.
Dus 1 reserve is geen overbodige luxe 🙂
Hallo,
Bedankt alvast, ik hoop dat het probleem hiermee opgelost is.
Zodra ik het heb getest laat ik het resultaat hier weten.
Bedankt,
zojuist de AB ontvangen, het probleem lijkt opgelost te zijn...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.