Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag allen,
Ik heb op dit forum vergelijkbare vragen gezien betreft de Next, maar (nog) niet met de Next Mini.
Vandaar dat ik alsnog een nieuwe vraag graag wil stellen.
Ik wil graag de Next Mini bedienen met de universele afstandsbediening van Bose Soundtouch 300.
De bijbehorende code (775719_rcb_SoundTouch_300_ml.pdf (bose.com)) kan ik niet vinden. De volgende codes heb ik al geprobeerd:
Heeft iemand een suggestie voor een andere code die ik zou kunnen proberen?
Andersom is wel gelukt, met de Ziggo afstandsbediening het geluid van bose bedienen, maar ik gebruik veel andere apparaten via de bose remote.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Groet,
Mave
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Mave . hallo Voor zover ik weet heeft de mini next een bluetooth remote en gaat hij dus niet werken met de bose. De afst. bed. heeft wel rf voor bedienen van externe apparaten.
Teun.
@Teun schreef:Hallo @Mave . Van de nadere kant, zou het wel weer moeten kunnen ? Ik heb zelf een lg oled tv en kan de next (geen mini) er ook mee bedienen. das dan wel weer raar. Hbe je al eens humax geprobeerd?
Teun.
De Next mini heeft geen infrarood bediening, de “grote” Next wel. De ondersteuning op AB van soundbars/TV’s etc. zijn allemaal gebaseerd op infrarood. De Next mini is alleen te bedienen met de eigen RF/Bluetooth AB en via de Ziggo Go app via LAN/WLAN. Omdat de Next (mini) dus via ethernet is te bedienen zijn er wel wat mogelijkheden te vinden op internet in open source gemeenschap github voor “home automation” projecten.
@Mave . hallo Voor zover ik weet heeft de mini next een bluetooth remote en gaat hij dus niet werken met de bose. De afst. bed. heeft wel rf voor bedienen van externe apparaten.
Teun.
Dank voor je reactie @Teun dat zou een hoop verklaren!
Hallo @Mave . Van de nadere kant, zou het wel weer moeten kunnen ? Ik heb zelf een lg oled tv en kan de next (geen mini) er ook mee bedienen. das dan wel weer raar. Hbe je al eens humax geprobeerd?
Teun.
@Teun schreef:Hallo @Mave . Van de nadere kant, zou het wel weer moeten kunnen ? Ik heb zelf een lg oled tv en kan de next (geen mini) er ook mee bedienen. das dan wel weer raar. Hbe je al eens humax geprobeerd?
Teun.
De Next mini heeft geen infrarood bediening, de “grote” Next wel. De ondersteuning op AB van soundbars/TV’s etc. zijn allemaal gebaseerd op infrarood. De Next mini is alleen te bedienen met de eigen RF/Bluetooth AB en via de Ziggo Go app via LAN/WLAN. Omdat de Next (mini) dus via ethernet is te bedienen zijn er wel wat mogelijkheden te vinden op internet in open source gemeenschap github voor “home automation” projecten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...