1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
CBodaan1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

AB Next koppelen aan Marantz PM7000N

Voor mijn vakantie eind september 2022 werkte het harder en zachter zetten via mijn Marantz PM7000N prima met de AB van de Next. Nu, na mijn vakantie, werkt het niet meer en is niet meer gekoppeld te krijgen. is er iets op de achtergrond/software gewijzigd waarom de koppeling niet meer lukt/niet meer werkt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24594Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7989Likes

Het kan door de software Update van Next kunnen zijn dat dit niet meer werkt.

Misschien helpt het even de Marantz en de Next en TV van de stroom te halen, daarna schakel je de Marantz, Next en TV in en probeer hem dan eens opnieuw te koppelen.

Ander kan je nog even in dit topic kijken voor uitleg: 

Mediabox Next: koppel al je apparatuur 

Mocht het niet lukken, laat maar even weten door me naam te taggen door @ dan Dave! dan kan ik nog even navraag doen of er een koppel code is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24594Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7989Likes

Het kan door de software Update van Next kunnen zijn dat dit niet meer werkt.

Misschien helpt het even de Marantz en de Next en TV van de stroom te halen, daarna schakel je de Marantz, Next en TV in en probeer hem dan eens opnieuw te koppelen.

Ander kan je nog even in dit topic kijken voor uitleg: 

Mediabox Next: koppel al je apparatuur 

Mocht het niet lukken, laat maar even weten door me naam te taggen door @ dan Dave! dan kan ik nog even navraag doen of er een koppel code is.

CBodaan1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt, bedankt.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24594Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7989Likes

Super @CBodaan1  graag gedaan en dank je voor de terugkoppeling 😊

CBodaan1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vind ik niet meer dan normaal. Wat ik wel raar vind is dat ik wel met de schakelaar de Next uit en weer had aan gedaan ( ik houd dan neestal dan ca  10 sec. aan) maar niet volledig stroom eraf. Blijkbaar toch een verschil, nogmaals dank.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24594Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7989Likes

Ik weet niet anders dan af en toe even alles uit en dan weer aan en werkt weer, hoe de tijden nee, ben al blij dat het weer werkt.