1
Vraag
2
Reacties
19michiel81

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

5200c afstandsbediening rm fm04

Hallo,

Ik heb een Humax 5200C met een RM FM04 afstandsbediening. Een paar jaar geleden heb ik de afstandsbediening probleemloos vervangen. 

Nu wil ik de afstandsbediening weer vervangen, maar hier gaat het niet goed. Inmiddels heb ik 3 afstandsbedieningen geprobeerd, maar allemaal lijkt het signaal niet opgepikt te worden door de ontvanger. Het lampje PVR brandt en knippert bij indrukken van een toets op de afstandsbediening. Echter is er geen resultaat op de ontvanger. 

Heeft iemand tips?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
19michiel81
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie, dit was het niet.

Maar goed nieuws, het is opgelost. Probleem was een andere kanaalcode waardoor de afstandsbediening niet kan communiceren met de humaxx. Zie de bijlage.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Vliegtuiggek

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb je de humax al gereset? misschien hangt ie vast? 

 

19michiel81
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, heb hem zelfs al teruggezet naar fabrieksintellingen. Ook daarna niets… (de ‘oude’ afstandsbediening doet het wel...)

Vliegtuiggek

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik heb even door de handleiding gekeken, misschien is de remote de code “kwijt”, ik zie codes 505,299,506,507,245,319,322,411,433,479 staan als optie, misschien deze even nalopen of de humax ergens op reageert 

https://cdn-master.aem.prod.aws.ziggo.io/content/dam/ziggo/klantenservice/pdf/handleidingen/radio-tv...

 

pagina 72, en 79

19michiel81
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie, dit was het niet.

Maar goed nieuws, het is opgelost. Probleem was een andere kanaalcode waardoor de afstandsbediening niet kan communiceren met de humaxx. Zie de bijlage.

Vliegtuiggek

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
19michiel81 wrote:

Bedankt voor je reactie, dit was het niet.

Maar goed nieuws, het is opgelost. Probleem was een andere kanaalcode waardoor de afstandsbediening niet kan communiceren met de humaxx. Zie de bijlage.

Top, gelukkig is het opgelost!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic