1
Vraag
2
Reageer en help mee
mthectlvr

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

€50,- incasso na omruiling defecte mediabox next.

Na omruiling/reparatie monteur Ziggo een e-mail dat op de volgende factuur €50,- wordt opgeteld.

Jaja rara...

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76747Posts
  • 5218Oplossingen
  • 22688Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4477Posts
  • 367Oplossingen
  • 1827Likes

@mthectlvr Ja, dat is verwarrend. Ik kan uit je bericht alleen niet letterlijk halen waarom dit onterecht zou zijn, dus heb ik de bon er voor je bijgepakt.

En die geeft inderdaad aan dat er geen sprake zou zijn van kosten. Dus gaan we die voor je vergoeden zodra ze op de factuur staan. Kom dan even bij de klantenservice in de lucht, dat kan dan voor je opgepakt worden. Sorry voor de verwarring!

mthectlvr
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Heb zojuist de incasso van mei binnen.

Daar staat niks extra's bij. 

Is het bij deze dan geregeld?

De defecte box moet nog terug. Krijg ik daar nog een retourlabel voor?

Grt, Marc

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4477Posts
  • 367Oplossingen
  • 1827Likes

@mthectlvr nee, dat lijkt dan goed te zijn gegaan maar houd ook de volgende factuur maar even in de gaten.

De retourdoos is onderweg! 

puppie

Level 17
  • 2718Posts
  • 67Oplossingen
  • 1112Likes

@mthectlvr gisteren een mail met kosten erop vermeld en vandaag de automatische incasso.
Hou dan maar goed de volgende factuur in de gaten.
Automatische incasso kan niet zo snel verwerkt zijn dat de kosten al mee geteld gaan worden.

mthectlvr
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Factuur is binnen, onterechte €50,- extra staat er gewoon bij.

Totale factuur wordt rond 15 Juni afgeschreven, daarna moet ik weer bellen naar de klantenservice om die €50.- weer te crediteren. Kan dat niet anders?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2633Posts
  • 276Oplossingen
  • 1261Likes

Hi @mthectlvr! Bij deze die kosten voor je vergoed, dus die hoef je niet te betalen! Je kan het bedrag even storneren en dan de € 50,- eraf halen en alsnog het juiste bedrag betalen. 🙂 Komt goed! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic